Örnek Menü

Gün 1

Kahvaltı

Domatesli ve Fesleğenli Burschetta, Çörek Otlu Mozarella Peyniri

Çörek otu, oksidan ajanları temizleyerek antioksidan sistemi harekete geçirir.

Ara 1

Kivi Dilimleri

Vitamin, flavonoid ve mineraller açısından oldukça zengin olan kiviyi içerdiği C vitamini, potasyum ve beta-karoten mucizevi bir meyve yapmaktadır.

Öğlen Yemeği

Ayran Aşı Çorbası, Mercimekli, Kinoalı Tahıl Salatası

Kinoa çok zengin ve besleyici değerlere sahip olmasının yanı sıra aynı zamanda protein deposudur.

Ara 2

Parmesanlı Lavaş Kıtırları, Köz Biberli Dip Sos

Parmesanlı lavaş kıtırı yanında servis edilen dipten alınan kalsiyum yağ yakımını hızlandırır.

Akşam Yemeği

Şişte Somon, Haşlanmış Baby Patates

Somon balığı omega-3 yağ asitleri bakımından en zengin balık çeşitlerinden biridir.

Gün 2

Kahvaltı

Ekşi Mayalı Ada Ekmeği, Kalamata Zeytini, Otlu Omlet

Yumurta proteininde insan vücudunda sentezlenemeyen ve kesinlikle besinler ile dışarıdan alınması gerekli olan “elzem amino asitler” bulunduğundan yumurta tüm besinler içerisinde en kaliteli proteini içermektedir.

Ara 1

Kuru Erik

Sindirim sisteminize kuru meyvelerle destek olun.

Öğlen Yemeği

Ezogelin Çorba, Etli Ali Nazik

Etli Ali Nazik yanında tüketilen çorba daha hızlı doymaya yardımcı olur.

Ara 2

Keçiboynuzu Pekmezli Puding

Keçiboynuzu pekmezi içerdiği yüksek orandaki kalsiyum sayesinde kemik erimesine karşı vücudunuzu korur.

Akşam Yemeği

Ratatuy, Kepekli Makarna

Kilo kontrolüne yardımcı kompleks karbonhidrat içeren kepekli makarna, ratatuy ile servis edilir.