Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Beyaz Un Yerine Ne Kullanabiliriz?





MUZ

  1. A,C,K,B vitaminleri, bakır, potasyum, magnezyum, manganez ve  fosfor minerallerini içermektedir.
  2. Yüksek potasyum,düşük sodyum kaynağıdır.
  3. Yüksek tansiyon ve kardiyovasküler hastalıkların oluşum risklerini azaltmaktadır.
  4. Mide rahatsızlıkları özellikle mide ülserine karşı koruyucu etki göstermektedir.
  5. Yüksek kalori içermektedir. Porsiyon kontrolüne dikkat edilerek tüketilmelidir.
  6. 100 gram muzda 3 gram lif bulunmaktadır. Lif içeriğinin yüksek olması kan şekeri seviyesinin düzenlenmesine yardımcı olmaktadır.
  7. Muzu ezerek diyet tatlı yapımınızda kullanabilirsiniz. Tatlı tadı vermek ve kıvam kazandırmak açısından tercih edebilirsiniz.

  

 YULAF

  1. B,E vitaminleri, fosfor, çinko, magnezyum, manganez, demir, folat içeriği zengin bir  kaynaktır.
  2. Çözünür posa, proteinler, doymamış yağ asitleri, fitokimyasallar içermektedir.
  3. Yüksek orandaki lif içeriği bağırsaklarda düzenleyici etkiye ve uzun süre tokluğa sahiptir.
  4. Beta -glukan adlı madde sayesinde kolesterolün düzenlemesine yardımcı olur. Kardiyovasküler hastalıkların oluşum riskini azaltmaktadır.
  5. Yulaf kepeği veya yulaf ezmesi olarak özellikle kurabiye tariflerinizde beyaz un yerine kullanabilirsiniz.

 

KURU FASULYE

  1. A,K,D,C ve B vitaminleri, magnezyum, sodyum, demir, potasyum mineralleri içermektedir.
  2. Folat ve folik asitten zengindir.
  3. Yüksek protein içeriğine sahiptir.
  4. İçeriğindeki diyet lifi sayesinde, kötü kolesterolü düşürmekte ve  kalp hastalıkları risklerini azaltmaktadır.
  5. Antioksidan kaynağıdır. Vücuda zarar veren  serbest radikallere karşı koruyucu etki gösterir.
  6. Tüketildikten sonra sindirim problemleri yaratabilir bu yüzden tüketilmeden önce mutlaka zarları çıkartılarak geceden suda bekletilmelidir.
  7. Magnezyum ve kalsiyum içeriği kemik erimesine fayda sağlamaktadır.
  8. Kuru fasulye ununu tariflerde kullanarak, yapacağınız yemeğin protein değerini de arttırabilirsiniz.

 

BADEM

  1. Tekli doymamış yağ asitleri, bakır, çinko, demir, kalsiyum, manganez, magnezyum, fosfor, potasyum, E vitamini, B vitaminleri içermektedir.
  2. Yüksek flavanoid içeriği sayesinde antioksidan etki göstermektedir. Kardiyovasküler hastalıklara karşı koruyucudur.
  3. Diş ve kemiklerin güçlü olması için gerekli olan magnezyum ve fosfor minerallerinin iyi bir kaynağıdır.
  4. Karbonhidrat içeriği düşük, protein ve yağ içeriği yüksektir. Tüketilirken porsiyon kontrolüne dikkat edilmelidir.
  5. Bademi robottan geçirerek un haline getirip, tatlı tariflerinizde un yerine kullanabilirsiniz. Tatlılarınıza ayrı bir lezzet katacaktır fakat kalori değeri düşünülerek tüketimine dikkat edilmelidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri