Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Kış Aylarında Hangi Sebzeleri Tüketelim?





Sonbahar ve kış mevsiminin gelmesiyle yaz ayındaki sebzelerin yerini kış sebzeleri almaktadır. Sebze ve meyvelerdeki değişimin sağlığımız için birçok yararı bulunmaktadır. Mevsiminde tüketilen meyve ve sebzelerde mineral ve vitamin kaybı daha az olduğu için bağışıklık sistemimizi desteklemektedir.

Kış sebzeleri nelerdir?

Havuç: Kış ayının vazgeçilmez sebzesi olan havuç, A vitamini deposudur. K, C, B6 vitamini, folik asit, içermektedir. Havuç, göz sağlığı için oldukça faydalıdır. A vitamininin antioksidan özelliği sayesinde bağışıklık sistemimizi güçlendirmektedir. Beta karoten içeriğinden dolayı kanserden korunmaya yardımcıdır.

Pırasa: Diyet yapanlar, kalorisi düşük olması sebebiyle pırasayı diyetlerinde rahatlıkla tercih edebilirler. Sarımsak ve soğanla aynı ailede bulunan pırasa ayrıca kemik gelişimini desteklemektedir. K, A, C ve B6 vitamini açısından da zengindir.

Ispanak: A, C, D, K vitamini, demir, iyot, sodyum, potasyum, bakır çinko, folik asit gibi birçok vitamin ve minerali barındırmaktadır. Ispanak, cilt sağlına faydasının yanı sıra lif içeriğinin yüksek olması sayesinde bağırsak sağlığımıza da faydalıdır. Folik asit içeriğinin yüksek olması sebebiyle özellikle gebelik döneminde tercih edilebilir.

Brokoli: Vitamin ve mineral deposudur. A, C, K vitamini, folik asit, kalsiyum, magnezyum gibi önemli vitamin ve mineralleri barındırır. Yapılan çalışmalarda, kanseri önlemede, bağışıklık sisteminde, kalp ve göz sağlığının korunmasına yardımcı olduğu görülmektedir.

Lahana: Bol miktarda C, K vitamini içermekte, sodyum, potasyum, kalsiyum, magnezyum, çinko içermektedir. Antioksidan içeriği yüksek olan lahana çiğ veya pişmiş olarak da tercih edilebilir.

Pazı: A, C, E, K vitaminleri ve demir, magnezyum, kalsiyum minerallerini barındırır. Hazım problemlerinin önlenmesinde etkilidir. Kalorisi düşük olması sebebiyle diyet yapanlar için de iyi bir alternatiftir.

 

Hangi aylarda hangi sebzeler bulunur?

Aralık Ayı: Lahana, karalahana, bürüksel lahanası, havuç, pazı, ıspanak tüketilmesi uygun sebzelerdir.

Ocak Ayı: Kereviz, brokoli, havuç, pırasa, ıspanak gibi sebzeleri tüketebiliriz.

Şubat Ayı: Brüksel lahanası, pırasa, havuç, brokoli, ıspanak, turp tüketebiliriz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..