Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Kış Aylarında Hangi Sebzeleri Tüketelim?





Sonbahar ve kış mevsiminin gelmesiyle yaz ayındaki sebzelerin yerini kış sebzeleri almaktadır. Sebze ve meyvelerdeki değişimin sağlığımız için birçok yararı bulunmaktadır. Mevsiminde tüketilen meyve ve sebzelerde mineral ve vitamin kaybı daha az olduğu için bağışıklık sistemimizi desteklemektedir.

Kış sebzeleri nelerdir?

Havuç: Kış ayının vazgeçilmez sebzesi olan havuç, A vitamini deposudur. K, C, B6 vitamini, folik asit, içermektedir. Havuç, göz sağlığı için oldukça faydalıdır. A vitamininin antioksidan özelliği sayesinde bağışıklık sistemimizi güçlendirmektedir. Beta karoten içeriğinden dolayı kanserden korunmaya yardımcıdır.

Pırasa: Diyet yapanlar, kalorisi düşük olması sebebiyle pırasayı diyetlerinde rahatlıkla tercih edebilirler. Sarımsak ve soğanla aynı ailede bulunan pırasa ayrıca kemik gelişimini desteklemektedir. K, A, C ve B6 vitamini açısından da zengindir.

Ispanak: A, C, D, K vitamini, demir, iyot, sodyum, potasyum, bakır çinko, folik asit gibi birçok vitamin ve minerali barındırmaktadır. Ispanak, cilt sağlına faydasının yanı sıra lif içeriğinin yüksek olması sayesinde bağırsak sağlığımıza da faydalıdır. Folik asit içeriğinin yüksek olması sebebiyle özellikle gebelik döneminde tercih edilebilir.

Brokoli: Vitamin ve mineral deposudur. A, C, K vitamini, folik asit, kalsiyum, magnezyum gibi önemli vitamin ve mineralleri barındırır. Yapılan çalışmalarda, kanseri önlemede, bağışıklık sisteminde, kalp ve göz sağlığının korunmasına yardımcı olduğu görülmektedir.

Lahana: Bol miktarda C, K vitamini içermekte, sodyum, potasyum, kalsiyum, magnezyum, çinko içermektedir. Antioksidan içeriği yüksek olan lahana çiğ veya pişmiş olarak da tercih edilebilir.

Pazı: A, C, E, K vitaminleri ve demir, magnezyum, kalsiyum minerallerini barındırır. Hazım problemlerinin önlenmesinde etkilidir. Kalorisi düşük olması sebebiyle diyet yapanlar için de iyi bir alternatiftir.

 

Hangi aylarda hangi sebzeler bulunur?

Aralık Ayı: Lahana, karalahana, bürüksel lahanası, havuç, pazı, ıspanak tüketilmesi uygun sebzelerdir.

Ocak Ayı: Kereviz, brokoli, havuç, pırasa, ıspanak gibi sebzeleri tüketebiliriz.

Şubat Ayı: Brüksel lahanası, pırasa, havuç, brokoli, ıspanak, turp tüketebiliriz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri