Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Hipertansiyon ve Beslenme





Kan dolaşımının sağlanması için bir basınç vardır. Bu basınç olması gerekenden fazla ise hipertansiyon sinyalleri sizin için çalıyor demektir. Hipertansiyon için kullanılan diğer bir isim ise yüksek tansiyondur. BKİ ile hipertansiyon arasında çok önemli bir bağ vardır, yapılan çalışmalarda hipertansiyon hastalarının yarısından fazlası obezdir. Bu sebeple hipertansiyonu olan bireylerin kilolarına dikkat etmesi, fazla kilosu olan kişilerin ise beslenme uzmanı kontrolünde kilo vermesi gerekmektedir.

Hekim tarafından hipertansiyon tanısı almış kişilerin kan basıncının kontrol altında tutmaları için sağlıklı beslenmeleri oldukça önemlidir.

Hipertansiyonu olan bireylerin dikkat etmesi gerekenler:

  • Öncelikli olarak BKİ ideal değerlere getirilmelidir.
  • Hekim önerisi doğrultusunda mutlaka egzersiz yapılmalıdır.
  • Tuz alımı 6 g’ın altında tutulmalıdır. Bunun için yemeklere ekstra tuz ilave edilmemelidir.
  • Posa alımı arttırılmalıdır.
  • Potasyum ve magnezyumdan zengin yeşil yapraklı sebzeler (maydanoz, roka, ıspanak…) ve kalsiyumdan zengin besinler ( süt ve süt ürünleri..) beslenme programında yer almalıdır.
  • Haftada en az 2 gün balık tüketmek kan basıncı düzenlenmesi için önemlidir.
  • Paketlenmiş gıdalarda ürün etiketleri mutlaka incelenmelidir. Sodyum oranı düşük ürünler tercih edilmelidir.
  • Alkol alımına sınırlandırılma getirilmelidir.
  • Doymuş yağ alımından uzak durulmalı sağlıklı yağlar beslenme programına dahil edilmelidir.
  • Sarımsak, hipertansiyonu olan kişilerin beslenme programına dahil edilmeli, bütün olarak değil ezilerek tüketilmelidir.
  • Turşu, zeytin, salamura besinler, konserveler, işlenmiş et ürünleri, krakerler sodyumdan zengin besinlerdir bu sebeple tüketimi sınırlandırılmalıdır.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri