Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Menapoz Döneminde Nasıl Beslenilmeli?





Menopoz dönemi yumurtalıkların fonksiyonlarını durdurması sonucu regl kanamalarının son bulmasıdır. Genellikle 45-55 yaş arasında kadınlar menopoza girmektedir fakat bu süreyi genetik faktörler, beslenme, sigara, alkol kullanımı gibi faktörler etkilemektedir.

Menopoz döneminde kadınlarda;

  • Kemik erimesi,
  • Kalp ve damar hastalıkları,
  • Ateş basması,
  • Terleme,
  • Çarpıntı,
  • Uyku bozuklukları,
  • Sinirlilik, depresyon,
  • Unutkanlık, halsizlik,
  • Cinsel istekte azalma

gibi belirtiler görülmektedir.

Vücuttaki bu hormon düzeyinde değişime bağlı olarak metabolizma hızı da etkilenir ve vücut daha az enerji kullanmaya başlar, böylece kişiler daha kolay kilo almaya başlarlar.

Peki, menopoz döneminde nasıl beslenilmeli?

  • Menopoz sonrası oluşabilecek kemik erimesini önlemek için günde 3- 4 porsiyon süt ürünleri tüketilmelidir.
  • Su tüketimi yeterli düzeyde olmalıdır.
  • Ödem problemlerini önlemek için tuz tüketimine dikkat edilmelidir. Tuz alımı günlük 6 g’ı geçmemelidir.
  • Sinir, stres, depresyon gibi belirtilere karşı B vitamininden yeterli beslenilmelidir.
  • Sebze ve meyve tüketimi 5- 6 porsiyon olmalıdır.
  • Kilo yönetimi için ekmek seçimi yaparken tam tahıllı ekmek tercih edilmelidir.
  • Sağlıklı yağlar beslenme programına dahil edilmelidir. Kavrulmamış yağlı tohum ara öğünlerde tercih edilebilir.
  • Kalp sağlığı için haftada en az 2 gün balık tüketilmelidir.

Bu dönemde hormonal değişikliklerden kaynaklı özellikle bel çevresinde yağlanmalar başlayabilir bu yüzden menopoz sonrası beslenme düzenine her zamankinden daha çok dikkat edilmeli ve egzersize engel bir durum yoksa mutlaka düzenli şekilde egzersiz yapılmalıdır.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..