Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Menapoz Döneminde Nasıl Beslenilmeli?





Menopoz dönemi yumurtalıkların fonksiyonlarını durdurması sonucu regl kanamalarının son bulmasıdır. Genellikle 45-55 yaş arasında kadınlar menopoza girmektedir fakat bu süreyi genetik faktörler, beslenme, sigara, alkol kullanımı gibi faktörler etkilemektedir.

Menopoz döneminde kadınlarda;

  • Kemik erimesi,
  • Kalp ve damar hastalıkları,
  • Ateş basması,
  • Terleme,
  • Çarpıntı,
  • Uyku bozuklukları,
  • Sinirlilik, depresyon,
  • Unutkanlık, halsizlik,
  • Cinsel istekte azalma

gibi belirtiler görülmektedir.

Vücuttaki bu hormon düzeyinde değişime bağlı olarak metabolizma hızı da etkilenir ve vücut daha az enerji kullanmaya başlar, böylece kişiler daha kolay kilo almaya başlarlar.

Peki, menopoz döneminde nasıl beslenilmeli?

  • Menopoz sonrası oluşabilecek kemik erimesini önlemek için günde 3- 4 porsiyon süt ürünleri tüketilmelidir.
  • Su tüketimi yeterli düzeyde olmalıdır.
  • Ödem problemlerini önlemek için tuz tüketimine dikkat edilmelidir. Tuz alımı günlük 6 g’ı geçmemelidir.
  • Sinir, stres, depresyon gibi belirtilere karşı B vitamininden yeterli beslenilmelidir.
  • Sebze ve meyve tüketimi 5- 6 porsiyon olmalıdır.
  • Kilo yönetimi için ekmek seçimi yaparken tam tahıllı ekmek tercih edilmelidir.
  • Sağlıklı yağlar beslenme programına dahil edilmelidir. Kavrulmamış yağlı tohum ara öğünlerde tercih edilebilir.
  • Kalp sağlığı için haftada en az 2 gün balık tüketilmelidir.

Bu dönemde hormonal değişikliklerden kaynaklı özellikle bel çevresinde yağlanmalar başlayabilir bu yüzden menopoz sonrası beslenme düzenine her zamankinden daha çok dikkat edilmeli ve egzersize engel bir durum yoksa mutlaka düzenli şekilde egzersiz yapılmalıdır.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri