Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Protein Diyeti Nedir





Fazla kilolarından kurtulmak isteyen pek çok kişi zayıflama hedefiyle pek çok yönteme başvuruyor. Egzersizler, diyet türleri, meditasyon, çay seçenekleri ve çok daha fazlası... Hepsi istenmeyen kilolardan kurtulmaya giden yolun taşlarını oluşturuyor. Protein diyeti de son zamanlarda sıkça tercih edilen yöntemler arasında yerini alıyor. Bu diyet yalnızca protein içerikli yiyecek ve içeceklerle beslenme rutinine dayanıyor. Evde kolay ve sağlıklı biçimde kilo vermek isteyenler protein odaklı beslenmenin gücünden faydalanmayı deniyor. Tüm diyet türlerinde olduğu gibi protein diyetinde de bir uzmana danışılması ve varsa rahatsızlıkların bildirilmesi önem taşıyor. Peki protein diyeti nedir? Bu diyet türünde neler yenilip içilmelidir?

Yüksek proteinli diyete geçmek açlığın hafifletilmesini sağlıyor. Böylece kilo vermeye yardımcı oluyor. Yemeklerdeki protein oranını artırarak bu etkiyi gözlemlemek mümkün. Protein diyetinin etkileri bir haftaya kadar kendini göstermeye başlıyor. Elbette protein değeri yüksek besinlerin bol bol yenilmesi gerektiğini düşünmemek gerekiyor. Protein içeren ve düşük kalori değerlerine sahip besinleri tercih etmek daha hızlı sonuç almayı sağlıyor.

Protein diyetinde yumurta, tavuk, kırmızı et, balık, süt ve yoğurt gibi yüksek proteinli gıdaların tüketimine yer veriliyor. Bu diyetin içerisinde kesinlikle şeker ya da karbonhidrat bakımından zengin gıdaların bulunmaması ise ayrıca önem taşıyor. Proteinli gıdaların glisemik endeksi oldukça düşüktür. Bu da gıdaların sindiriminin uzun sürmesine neden olur. Dolayısıyla insan vücudu daha geç acıkır. Aynı zamanda protein odaklı besinler metabolizmayı hızlandırma etkisine sahiptir. Protein diyeti vücutta biriken yağların enerjiye çevrilmesini sağlayarak yağlardan kilo kaybettiriyor.

Protein diyetinin pek çok faydası bulunuyor. Bu beslenme tipi sayesinde vücudun kas oranında önemli ölçüde artış gerçekleşiyor. İstenmeyen kilolardan kurtulmanın yanı sıra vücudun kas kütlesinin artması da hem sağlık hem de görünüm açısından olumlu etkiler yaratıyor. Bu diyet türünde kilo kaybı kaslardan değil yağlardan gerçekleştiği için kiloları geri almak çok da kolay olmuyor. Kalıcı kilo vermenin en güzel yöntemlerinden biri olan protein diyeti aktif sporcular da olmak üzere pek çok kişinin ilgisini çekmeyi sürdürüyor.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..