Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Regl Döneminde Tatlı Krizini Nasıl Önleriz?





Sağlıklı her kadının menopoz dönemine kadar her ay döngüsel olarak yaşadığı bir süreçtir. Bu dönemde kadınlar sinir, stres, duygusallık, ödem, tatlıya düşkünlük, vücutta hassasiyet vb. durumlarla karşı karşıya kalmaktadırlar.

Regl dönemindeki sık karşılaşılan ödem problemini engellemenin en etkili yolu tuz alımını azaltmaktır. Böylece regl öncesi vücutta sıvı tutulumu azalır ve daha az şişkinlik hissedebilirsiniz.

Regl döneminde kanamayla birlikte vücutta demir, magnezyum ve B6 vitamininde azalmalar görülmektedir. Özellikle yetersiz demir alımı yorgunluk, halsizlik, unutkanlık gibi sorunlara yol açabilir. Bu dönemde et, tavuk, balık, yumurta gibi demir içeriği yüksek besinler ile beslenmek bu problemlerin azalmasını sağlamaktadır.

Regl döneminde tatlı krizinin magnezyum eksikliğinden kaynaklanabileceği üzerine çalışmalar bulunmaktadır. Aynı zamanda regl döneminin ilk günlerinde hormon seviyelerinin değişmesine bağlı olarak, kan şekeri düşebilir ve karbonhidrat grubuna eğilim artabilir. Bu sebeple tatlı krizleri yaşanabilir.

Tatlı krizlerini önlemek için öneriler;

  • Tarçınlı süt
  • Hurma
  • Kuru kayısı
  • Kuru incir
  • Taze meyveler
  • Sütlü şekersiz tatlılar
  • Kuru yemişler…( Bu besinleri tüketirken porsiyon kontrolüne dikkat edilmeli, sağlıklı olsalar bile yüksek porsiyonda tüketildiğinde kilo aldıracağı unutulmamalıdır. )

Her kadında olmamakla birlikte kabızlık sorunu da regl döneminde önemli bir sorun teşkil etmektedir. Bu durumu önlemek için lif oranı yüksek besinler tercih edilmelidir. Meyve, sebze, kuru baklagillerin lif içeriği yüksek olduğu için tercih edilebilir. Aynı zamanda sıvı alımını arttırmak bunların yanında yoğurt, kefir gibi probiyotik gıdalar ve probiyotik preparatlar kullanmak kabızlık durumunun önlenmesine yardımcı olmaktadır.

Regl döneminde kilo verme sürecindeyseniz eğer tartıdaki değerler doğru çıkmayabilir çünkü bu dönemde genellikle ödeme bağlı olarak vücuttaki sıvı artışı, tartıya kg olarak yansıyabilir. Bu nedenle motivasyon kaybı yaşamamak için regl döneminde tartılmayınız. Her ay yaşadığınız bu döngüsel süreçte kilo kontrolünü sağlamak için önerilen şekilde sağlıklı alternatifler ile bu dönemi daha kontrollü geçirebilirsiniz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri