Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Regl Döneminde Tatlı Krizini Nasıl Önleriz?





Sağlıklı her kadının menopoz dönemine kadar her ay döngüsel olarak yaşadığı bir süreçtir. Bu dönemde kadınlar sinir, stres, duygusallık, ödem, tatlıya düşkünlük, vücutta hassasiyet vb. durumlarla karşı karşıya kalmaktadırlar.

Regl dönemindeki sık karşılaşılan ödem problemini engellemenin en etkili yolu tuz alımını azaltmaktır. Böylece regl öncesi vücutta sıvı tutulumu azalır ve daha az şişkinlik hissedebilirsiniz.

Regl döneminde kanamayla birlikte vücutta demir, magnezyum ve B6 vitamininde azalmalar görülmektedir. Özellikle yetersiz demir alımı yorgunluk, halsizlik, unutkanlık gibi sorunlara yol açabilir. Bu dönemde et, tavuk, balık, yumurta gibi demir içeriği yüksek besinler ile beslenmek bu problemlerin azalmasını sağlamaktadır.

Regl döneminde tatlı krizinin magnezyum eksikliğinden kaynaklanabileceği üzerine çalışmalar bulunmaktadır. Aynı zamanda regl döneminin ilk günlerinde hormon seviyelerinin değişmesine bağlı olarak, kan şekeri düşebilir ve karbonhidrat grubuna eğilim artabilir. Bu sebeple tatlı krizleri yaşanabilir.

Tatlı krizlerini önlemek için öneriler;

  • Tarçınlı süt
  • Hurma
  • Kuru kayısı
  • Kuru incir
  • Taze meyveler
  • Sütlü şekersiz tatlılar
  • Kuru yemişler…( Bu besinleri tüketirken porsiyon kontrolüne dikkat edilmeli, sağlıklı olsalar bile yüksek porsiyonda tüketildiğinde kilo aldıracağı unutulmamalıdır. )

Her kadında olmamakla birlikte kabızlık sorunu da regl döneminde önemli bir sorun teşkil etmektedir. Bu durumu önlemek için lif oranı yüksek besinler tercih edilmelidir. Meyve, sebze, kuru baklagillerin lif içeriği yüksek olduğu için tercih edilebilir. Aynı zamanda sıvı alımını arttırmak bunların yanında yoğurt, kefir gibi probiyotik gıdalar ve probiyotik preparatlar kullanmak kabızlık durumunun önlenmesine yardımcı olmaktadır.

Regl döneminde kilo verme sürecindeyseniz eğer tartıdaki değerler doğru çıkmayabilir çünkü bu dönemde genellikle ödeme bağlı olarak vücuttaki sıvı artışı, tartıya kg olarak yansıyabilir. Bu nedenle motivasyon kaybı yaşamamak için regl döneminde tartılmayınız. Her ay yaşadığınız bu döngüsel süreçte kilo kontrolünü sağlamak için önerilen şekilde sağlıklı alternatifler ile bu dönemi daha kontrollü geçirebilirsiniz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..