Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Akdeniz Diyeti Nedir, Nasıl Yapılır?





Akdeniz diyeti vitamin, mineral ve lif bakımından zengin bir beslenme modelidir. Sebzeler, meyveler ve tahıllar Akdeniz diyetinin temelini oluşturmaktadır.

  • Antioksidan kaynağı olan sebze ve meyveler günde en az 5 porsiyon kadar tüketilmelidir.
  • Doymamış yağ kaynakları olan zeytin yağı ve yağlı tohumlar tercih edilmelidir.
  • Yağlı tohumlar tüketilirken porsiyon kontrolüne dikkat edilmelidir.
  • Omega -3 yağ asitlerinden zengin olan balıklar Akdeniz diyetinde haftada 2-3 kez mutlaka tüketilmesi gerekmektedir.
  • Çalışmalar su ürünlerinde bulunan iki omega-3 yağ asiti (EPA) ve (DHA)’in sağlık açısından olumlu etkide olduğunu göstermektedir.
  • Omega -3 yağ asitleri, kalp hastalığı ,kanser, şeker hastalığı ,yüksek tansiyon gibi hastalıkların önlenmesinde ve tedavisinde olumlu  etkilerinden dolayı önerilmektedir.
  • Omega-3 yağ asitlerinden zengin olan uskumru, sardalya, somon, hamsidir.  Kızartma yerine ızgara, fırında veya buğulama şeklinde yapılarak tüketilmelidir.
  • Akdeniz diyetinde kırmızı et tüketimi  diğer etlere göre daha nadir tüketilmelidir. Ayda 2-3 kere tüketilebilir.
  • Hayvansal proteinler süt, yoğurt, peynirden karşılanabilir.
  • Tahıllar ise tam tahıl şeklinde tüketilmelidir. Diyetle alınan posa sindirim sistemini düzenlemekte ve bireylerin  tokluk süresini uzatmaktadır.
  • Akdeniz diyeti, kalp krizi, inme ve kardiyovasküler hastalıklar, kanser, parkinson hastalığı ve alzheimer hastalığının risklerini azaltmaktadır.
  • Dondurulmuş veya konserve sebzeler nadiren tüketilmektedir.
  • Yapay tatlandırıcılı gıdalar tüketilmemelidir.
  • Kepekli, tam buğday veya çavdar ekmeği porsiyonuna dikkat edilerek tüketilebilir.
  • Her öğünde mutlaka sebze tüketilmelidir.
  • Haftada 2 kez kuru baklagil tüketilmelidir.
  • Yağlı tohumlar porsiyon kontrolüne dikkat edilerek tüketilmelidir.
  • Margarin, tereyağı yerine zeytinyağı tercih edilmelidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri