Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Akdeniz Diyeti Nedir, Nasıl Yapılır?





Akdeniz diyeti vitamin, mineral ve lif bakımından zengin bir beslenme modelidir. Sebzeler, meyveler ve tahıllar Akdeniz diyetinin temelini oluşturmaktadır.

  • Antioksidan kaynağı olan sebze ve meyveler günde en az 5 porsiyon kadar tüketilmelidir.
  • Doymamış yağ kaynakları olan zeytin yağı ve yağlı tohumlar tercih edilmelidir.
  • Yağlı tohumlar tüketilirken porsiyon kontrolüne dikkat edilmelidir.
  • Omega -3 yağ asitlerinden zengin olan balıklar Akdeniz diyetinde haftada 2-3 kez mutlaka tüketilmesi gerekmektedir.
  • Çalışmalar su ürünlerinde bulunan iki omega-3 yağ asiti (EPA) ve (DHA)’in sağlık açısından olumlu etkide olduğunu göstermektedir.
  • Omega -3 yağ asitleri, kalp hastalığı ,kanser, şeker hastalığı ,yüksek tansiyon gibi hastalıkların önlenmesinde ve tedavisinde olumlu  etkilerinden dolayı önerilmektedir.
  • Omega-3 yağ asitlerinden zengin olan uskumru, sardalya, somon, hamsidir.  Kızartma yerine ızgara, fırında veya buğulama şeklinde yapılarak tüketilmelidir.
  • Akdeniz diyetinde kırmızı et tüketimi  diğer etlere göre daha nadir tüketilmelidir. Ayda 2-3 kere tüketilebilir.
  • Hayvansal proteinler süt, yoğurt, peynirden karşılanabilir.
  • Tahıllar ise tam tahıl şeklinde tüketilmelidir. Diyetle alınan posa sindirim sistemini düzenlemekte ve bireylerin  tokluk süresini uzatmaktadır.
  • Akdeniz diyeti, kalp krizi, inme ve kardiyovasküler hastalıklar, kanser, parkinson hastalığı ve alzheimer hastalığının risklerini azaltmaktadır.
  • Dondurulmuş veya konserve sebzeler nadiren tüketilmektedir.
  • Yapay tatlandırıcılı gıdalar tüketilmemelidir.
  • Kepekli, tam buğday veya çavdar ekmeği porsiyonuna dikkat edilerek tüketilebilir.
  • Her öğünde mutlaka sebze tüketilmelidir.
  • Haftada 2 kez kuru baklagil tüketilmelidir.
  • Yağlı tohumlar porsiyon kontrolüne dikkat edilerek tüketilmelidir.
  • Margarin, tereyağı yerine zeytinyağı tercih edilmelidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri