Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Antioksidan Besinler





Antioksidanlar; vücudumuzda serbest radikallerle birleşerek, hücrelerin zarar görmesini engeller. Antioksidanların bir kısmı vücudumuz tarafından üretilirken diğer kısmı ise besinler yolu ile vücudumuza giriş yapmaktadır. Bir besin ne kadar çok antioksidan içerir ise, vücudumuzdaki serbest radikalleri o kadar fazla yok eder ve bağışık sistemimizi güçlendirerek hastalıklara karşı bizi korur.

Araştırmalar, antioksidanların; sağlıklı kalmamızda, kalp hastalıklarından korunmada, diyabet gibi kronik hastalıkların ve bazı kanser türlerinin önlenmesinde önemli rol oynadığını göstermektedir.

Besinlerin antioksidan içeriğini, oksijen radikal absorbans kapasitesi (ORAC) yöntemi ile öğrenebiliriz.

ORAC Skorlarına göre; antioksidan meyveler;

  • Böğürtlen 5905
  • Nar 4479
  • Kiraz 3747
  • İncir 3383
  • Goji berry 3290
  • Portakal 210
  • Avokado 1922
  • Şeftali 1922
  • Çilek 4302 meyve suyu: 1002
  • Limon 1346
  • Mango 1300
  • Kivi 1210
  • Kayısı 1110
  • Muz 795
  • Kavun 253
  • Karpuz 142
  • Yaban mersini 9621 meyve suyu: 2359
  • Cranberry 9090 meyve suyu: 145

 

ORAC Skorlarına göre antioksidan sebzeler;

  • Taze zencefil 14840
  • Enginar 6552
  • Sarımsak 5708
  • Kişniş(taze) 5141
  • Kara lahana 2496
  • Kuşkonmaz 2252
  •  Roka 1904
  • Pancar 1776
  • Turp 1750
  • Ispanak 1531
  • Brokoli 1510
  • Maydanoz 1301
  • Patlıcan 932
  • Çiğ soğan 913
  • Karnabahar 870
  • Kereviz 552
  • Beyaz Lahana 529

 

Antioksidanları öncelikle besinlerden alıyor olmamız oldukça önemlidir. Beslenme düzeninize antioksidan içeriği yüksek sebze ve meyveleri ekleyerek serbest radikallerin vücudunuzda oluşumunu azaltmış olursunuz. Ayrıca yaşlanmanın beraberinde getirdiği hastalıkları geciktirmek için ve kanserden korunmak için de antioksidan meyve ve sebzelerden yararlanmanız oldukça önemlidir.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri