Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Bahar Yorgunluğuna Karşı Neler Yapabiliriz?





Uzun ve soğuk bir kışın ardından havaların ısınıp güneşin kendini göstermesiyle baharın gelişi genellikle hepimizi mutlu eder fakat mevsim değişikliği olarak bilinen bu süreçte halsizlik, yorgunluk, baş ağrısı, sürekli uyuma isteği, aktif olamama korkusu yaşanabilir. Genellikle kısa süreli olarak gerçekleşen bu durumlar dikkat edilmezse kronikleşebilir ve yaşam kalitesini azaltabilir. Sağlıklı beslenme, mevsim geçişlerinde dikkat edilmesi gereken en önemli konuların başında yer almaktadır.

BESLENMEDE NELERE DİKKAT EDİLMELİ?

  • Metabolizmanın aktif olması için çok yağlı yiyecekler tercih edilmemeli, yemekleri pişirirken sağlıklı pişirme teknikleri (haşlama/ızgara/fırın) tercih edilmelidir.
  • Karbonhidrat içeriği yüksek gıdaların yüksek oranda tüketilmesi, vücuda anlık enerji verip sonrasında halsizliğe neden olabilir bu sebeple simit, poğaça, tatlı gibi karbonhidrat içeriği yüksek gıdaların tüketim sıklığına dikkat edilmelidir. Her öğünde mutlaka protein kaynağı besinlere yer verilmelidir.
  • Bağışıklık sistemini güçlendirmek için vitamin ve mineral açısından zengin sebze ve meyveler mevsimine uygun olacak şekilde tercih edilmelidir.
  • Aşırı tuz tüketimi vücutta su tutulumuna ve ödeme sebebiyet vereceğinden yorgunluk hissi yaratabilir. Bu sebeple tuz tüketim miktarı 5 g’ı aşmamasına dikkat edilmelidir.
  • Su tüketimi yetersiz olursa da yorgunluk hissi artacaktır. Baharın gelmesiyle birlikte havaların ısınmasıyla da terle kaybedilen sıvının yerine konulması için günlük su tüketimine dikkat edilmelidir. Su tüketiminde zorlanan kişiler sularına meyvelerle aroma vererek, su tüketimini kolaylaştırabilirler.
  • Durağan olmak yerine gün içerisinde yapılacak olan tempolu yürüyüşler, egzersizler, fiziksel aktiviteyi destekleyici hareketler yorgunluk belirtilerinin azalmasına katkı sağlayacaktır.
  • Kaliteli ve düzenli 6-8 saatlik bir uyku, vücut direncine katkı sağlayacak ve bahar yorgunluğunu azaltmaya yardımcı olacaktır.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri