Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Bahar Yorgunluğuna Karşı Neler Yapabiliriz?





Uzun ve soğuk bir kışın ardından havaların ısınıp güneşin kendini göstermesiyle baharın gelişi genellikle hepimizi mutlu eder fakat mevsim değişikliği olarak bilinen bu süreçte halsizlik, yorgunluk, baş ağrısı, sürekli uyuma isteği, aktif olamama korkusu yaşanabilir. Genellikle kısa süreli olarak gerçekleşen bu durumlar dikkat edilmezse kronikleşebilir ve yaşam kalitesini azaltabilir. Sağlıklı beslenme, mevsim geçişlerinde dikkat edilmesi gereken en önemli konuların başında yer almaktadır.

BESLENMEDE NELERE DİKKAT EDİLMELİ?

  • Metabolizmanın aktif olması için çok yağlı yiyecekler tercih edilmemeli, yemekleri pişirirken sağlıklı pişirme teknikleri (haşlama/ızgara/fırın) tercih edilmelidir.
  • Karbonhidrat içeriği yüksek gıdaların yüksek oranda tüketilmesi, vücuda anlık enerji verip sonrasında halsizliğe neden olabilir bu sebeple simit, poğaça, tatlı gibi karbonhidrat içeriği yüksek gıdaların tüketim sıklığına dikkat edilmelidir. Her öğünde mutlaka protein kaynağı besinlere yer verilmelidir.
  • Bağışıklık sistemini güçlendirmek için vitamin ve mineral açısından zengin sebze ve meyveler mevsimine uygun olacak şekilde tercih edilmelidir.
  • Aşırı tuz tüketimi vücutta su tutulumuna ve ödeme sebebiyet vereceğinden yorgunluk hissi yaratabilir. Bu sebeple tuz tüketim miktarı 5 g’ı aşmamasına dikkat edilmelidir.
  • Su tüketimi yetersiz olursa da yorgunluk hissi artacaktır. Baharın gelmesiyle birlikte havaların ısınmasıyla da terle kaybedilen sıvının yerine konulması için günlük su tüketimine dikkat edilmelidir. Su tüketiminde zorlanan kişiler sularına meyvelerle aroma vererek, su tüketimini kolaylaştırabilirler.
  • Durağan olmak yerine gün içerisinde yapılacak olan tempolu yürüyüşler, egzersizler, fiziksel aktiviteyi destekleyici hareketler yorgunluk belirtilerinin azalmasına katkı sağlayacaktır.
  • Kaliteli ve düzenli 6-8 saatlik bir uyku, vücut direncine katkı sağlayacak ve bahar yorgunluğunu azaltmaya yardımcı olacaktır.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri