Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Basen Eritme Yöntemleri





Basen bölgesinde oluşan yağlanmalar vücudun estetik görünümüne zarar verir. Sağlık açısından da zararlı olan yağlanma, pek çok insanı rahatsız eder. Basen yağlanması konusunda masa başı iş yaşantısı önemli yer kaplamaktadır. Basen eritme, sıklıkla araştırılan konulardan biridir. Yeterli hareket etmeme, fast food beslenme ya da genetik yatkınlık gibi sebeplerden muzdarip olanlar basen bölgelerini inceltmek için farklı yöntemlere başvurur. Peki basen eritme yöntemleri nelerdir?

- Yürüyüş yapmak basen eritme hedefine ulaşmak için en hızlı yöntemlerden biridir. Her gün en az 1 saat tempolu yürüyün. Yürüyüşü günlük yaşamınıza adapte edin. Gideceğiniz yerlere mümkünse yürüyerek ulaşın. Toplu taşıma kullanırken bir durak önce inin ve adımların bedeninizi aktifleştirmesine izin verin.

- Merdiven inip çıkmak, basen eritme konusunda geçerli bir püf noktasıdır. Asansörleri unutun ve merdiven kullanmanın avantajlarını yaşayın. Merdiven inip çıkmak insan vücudunun yer çekimine karşı direnç göstermesini sağlar. Bu direnç basen, kalça ve bacak kaslarınızı çalıştırarak yağlanmayı azaltır.

- Masa başı çalışıyorsanız basen bölgesinde yağlanma daha hızlı biçimde gözlenir. Saatlerce ayağa kalkmıyorsanız kilo almanız ve bu kiloların bölgesel olarak yoğunlaşması kaçınılmazdır. Bu sorunu önlemek için iş yerinizde kısa aralıklarla ayağa kalkın ve ofis içinde hareket edin. Kan dolaşımınızı artırmak basen eritme amacınıza hizmet eder.

- Probiyotiklerle beslenin. Yoğurt metabolizmayı hızlandırır ve basen eritme hedefinizi kolaylaştırır. Gün içerisinde tok tutması için yumurta yemeyi tercih edin. Yağ yakıcı özelliğiyle bilinen yeşil çayı siyah çaya tercih edin. Protein ve Omega-3 yönünden zengin olan ceviz gibi yemişleri tercih ederek yağ yakımını hızlandırmanız mümkün.

- Basen eritme yolculuğunda bilinmesi gereken en önemli şey çok yönlü beslenmedir. Sürekli hayvansal yağ tüketimi kalorilerin basen bölgesinde toplanmasına neden olur. Abur cuburla vedalaşın. Diyet programlarını inceleyin ve sağlıklı gıdaları öğünlerinize eşit biçimde yayın.

- Su içmek klişe gibi görünse de basen eritme hedefi için ideal çözümdür. Tokluk hissi uyandırır ve öğünleri küçültmenizi sağlar. Yemekten 1 saat önce su içmek hem sindirimi kolaylaştırır hem de basen bölgesinde yağ oluşumunu engeller.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..