Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Bu Yağlardan Korkmayın!

Bu Yağlardan Korkmayın!

AVOKADO

- A, C ve E vitaminleri içeriğiyle antioksidan etkiye sahip kalp dostu bir meyvedir.

- İçerisinde bulunan tekli doymamış yağ olan oleik asit,  kanser riskini azaltmada yararlı etkileri olduğu bilinmektedir.

- Sindirim sistemini rahatlatır, kabızlığı önler, bağırsaklardaki faydalı bakterilere yarar sağlar.

- Yağ oranı yüksek olduğundan tüketilirken porsiyon kontrolüne dikkat edilmelidir.

 

ZEYTİNYAĞI

- Zeytinyağı, zeytin ağacından elde edilen doğal yağdır. Tekli doymamış oleik asit , E ve K vitaminlerini içermektedir.

- İnflamasyonla savaşabilen ve kandaki kolesterolün okside olmasına yardımcı olan antioksidan kaynağıdır.

- LDL kolesterolü oksidasyondan koruyarak kan damarlarının işlevini iyileştirip istenmeyen kan pıhtılaşmasını önlemeye yardımcı olabilir.

- Zeytinyağı ile yapılan  Akdeniz diyetinin beyin fonksiyonları üzerinde yararlı etkileri olabilir.

- Zeytinyağının kan şekeri ve insülin duyarlılığı üzerinde faydalı etkileri gösterilmiştir. Tip 2 diyabet riskini azaltabilir.

 

HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI

- İçeriğindeki  yağlar orta zincirli trigliseritler (MCT'ler) olarak bilinir.

- Serbest radikallerle savaşan antioksidan kaynağıdır. Kanser oluşumuna karşı koruyucudur.

- Aynı zamanda kandaki iyi HDL kolesterolünü de artırarak kalp hastalığı riskini azaltmaya yardımcı olabilir.

- HDL'yi artırırken, LDL kolesterolü düşürebilmektedir.

- Yapılan çalışmalar orta zincirli trigliseritlerin tüketiminin, alzheimerı olan hastalarda beyin fonksiyonlarında düzelmeye yol açtığını göstermektedir.

 

CEVİZ

- Folik asit, potasyum, çinko mineralleri, E vitamini, demir, fosfor, magnezyum omega 3 yağ asidi sayesinde kolesterol ve alzheimer gibi hastalıklara karşı koruyucudur.

- İçeriğinde  bol miktarda bulunan  omega-3 yağ asitleri sayesinde kan basıncını azaltarak kalp sağlını korur.

- Zengin antioksidan içeriğinden dolayı kansere karşı koruyucudur.

- Omega 3 sayesinde  beyin gelişimini olumlu etkiler ve hafızayı güçlendirir.

- Ceviz porsiyon kontrolüne dikkat ederek salatalara da  eklenebilir.

 

YAĞLI BALIKLAR

- Somon, ton balığı, uskumru ve alabalık, omega-3, EPA ve DHA gibi sağlıklı yağlar açısından zengin olan balıklar tüketilmelidir.

- İnflamasyonu önlemeye yardımcı olur.

- Uygun pişirme yöntemleri yapılarak tüketildiğinde şeker hastalığı ve kanser riskini azaltabilir.

- Çeşitli kalp rahatsızlıkları, kolesterol, depresyon, anksiyete bozuklukları, dikkat eksikliği ve zayıflamış bağışıklık sistemi üzerinde olumlu etkileri bulunmaktadır.

 

FINDIK YAĞI

- Folik asit, demir, çinko, bakır, E, K ve C vitaminleri kaynağıdır.

- Yüksek protein ve  lif içeriğine sahiptir.

- Doymamış yağ asitleri sayesinde kalp sağlığını korur.

- Omega 3 yağ asidi ve alfa linolenik asit içermesi sebebiyle sinir sistemi üzerinde olumlu etkisi vardır.

- Yağ ve kalori içeriği yüksek olduğundan porsiyon kontrolüne dikkat edilerek  tüketilmelidir.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır