Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Bu Yağlardan Korkmayın!





AVOKADO

- A, C ve E vitaminleri içeriğiyle antioksidan etkiye sahip kalp dostu bir meyvedir.

- İçerisinde bulunan tekli doymamış yağ olan oleik asit,  kanser riskini azaltmada yararlı etkileri olduğu bilinmektedir.

- Sindirim sistemini rahatlatır, kabızlığı önler, bağırsaklardaki faydalı bakterilere yarar sağlar.

- Yağ oranı yüksek olduğundan tüketilirken porsiyon kontrolüne dikkat edilmelidir.

 

ZEYTİNYAĞI

- Zeytinyağı, zeytin ağacından elde edilen doğal yağdır. Tekli doymamış oleik asit , E ve K vitaminlerini içermektedir.

- İnflamasyonla savaşabilen ve kandaki kolesterolün okside olmasına yardımcı olan antioksidan kaynağıdır.

- LDL kolesterolü oksidasyondan koruyarak kan damarlarının işlevini iyileştirip istenmeyen kan pıhtılaşmasını önlemeye yardımcı olabilir.

- Zeytinyağı ile yapılan  Akdeniz diyetinin beyin fonksiyonları üzerinde yararlı etkileri olabilir.

- Zeytinyağının kan şekeri ve insülin duyarlılığı üzerinde faydalı etkileri gösterilmiştir. Tip 2 diyabet riskini azaltabilir.

 

HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI

- İçeriğindeki  yağlar orta zincirli trigliseritler (MCT'ler) olarak bilinir.

- Serbest radikallerle savaşan antioksidan kaynağıdır. Kanser oluşumuna karşı koruyucudur.

- Aynı zamanda kandaki iyi HDL kolesterolünü de artırarak kalp hastalığı riskini azaltmaya yardımcı olabilir.

- HDL'yi artırırken, LDL kolesterolü düşürebilmektedir.

- Yapılan çalışmalar orta zincirli trigliseritlerin tüketiminin, alzheimerı olan hastalarda beyin fonksiyonlarında düzelmeye yol açtığını göstermektedir.

 

CEVİZ

- Folik asit, potasyum, çinko mineralleri, E vitamini, demir, fosfor, magnezyum omega 3 yağ asidi sayesinde kolesterol ve alzheimer gibi hastalıklara karşı koruyucudur.

- İçeriğinde  bol miktarda bulunan  omega-3 yağ asitleri sayesinde kan basıncını azaltarak kalp sağlını korur.

- Zengin antioksidan içeriğinden dolayı kansere karşı koruyucudur.

- Omega 3 sayesinde  beyin gelişimini olumlu etkiler ve hafızayı güçlendirir.

- Ceviz porsiyon kontrolüne dikkat ederek salatalara da  eklenebilir.

 

YAĞLI BALIKLAR

- Somon, ton balığı, uskumru ve alabalık, omega-3, EPA ve DHA gibi sağlıklı yağlar açısından zengin olan balıklar tüketilmelidir.

- İnflamasyonu önlemeye yardımcı olur.

- Uygun pişirme yöntemleri yapılarak tüketildiğinde şeker hastalığı ve kanser riskini azaltabilir.

- Çeşitli kalp rahatsızlıkları, kolesterol, depresyon, anksiyete bozuklukları, dikkat eksikliği ve zayıflamış bağışıklık sistemi üzerinde olumlu etkileri bulunmaktadır.

 

FINDIK YAĞI

- Folik asit, demir, çinko, bakır, E, K ve C vitaminleri kaynağıdır.

- Yüksek protein ve  lif içeriğine sahiptir.

- Doymamış yağ asitleri sayesinde kalp sağlığını korur.

- Omega 3 yağ asidi ve alfa linolenik asit içermesi sebebiyle sinir sistemi üzerinde olumlu etkisi vardır.

- Yağ ve kalori içeriği yüksek olduğundan porsiyon kontrolüne dikkat edilerek  tüketilmelidir.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri