Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Bu Yağlardan Korkmayın!





AVOKADO

- A, C ve E vitaminleri içeriğiyle antioksidan etkiye sahip kalp dostu bir meyvedir.

- İçerisinde bulunan tekli doymamış yağ olan oleik asit,  kanser riskini azaltmada yararlı etkileri olduğu bilinmektedir.

- Sindirim sistemini rahatlatır, kabızlığı önler, bağırsaklardaki faydalı bakterilere yarar sağlar.

- Yağ oranı yüksek olduğundan tüketilirken porsiyon kontrolüne dikkat edilmelidir.

 

ZEYTİNYAĞI

- Zeytinyağı, zeytin ağacından elde edilen doğal yağdır. Tekli doymamış oleik asit , E ve K vitaminlerini içermektedir.

- İnflamasyonla savaşabilen ve kandaki kolesterolün okside olmasına yardımcı olan antioksidan kaynağıdır.

- LDL kolesterolü oksidasyondan koruyarak kan damarlarının işlevini iyileştirip istenmeyen kan pıhtılaşmasını önlemeye yardımcı olabilir.

- Zeytinyağı ile yapılan  Akdeniz diyetinin beyin fonksiyonları üzerinde yararlı etkileri olabilir.

- Zeytinyağının kan şekeri ve insülin duyarlılığı üzerinde faydalı etkileri gösterilmiştir. Tip 2 diyabet riskini azaltabilir.

 

HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI

- İçeriğindeki  yağlar orta zincirli trigliseritler (MCT'ler) olarak bilinir.

- Serbest radikallerle savaşan antioksidan kaynağıdır. Kanser oluşumuna karşı koruyucudur.

- Aynı zamanda kandaki iyi HDL kolesterolünü de artırarak kalp hastalığı riskini azaltmaya yardımcı olabilir.

- HDL'yi artırırken, LDL kolesterolü düşürebilmektedir.

- Yapılan çalışmalar orta zincirli trigliseritlerin tüketiminin, alzheimerı olan hastalarda beyin fonksiyonlarında düzelmeye yol açtığını göstermektedir.

 

CEVİZ

- Folik asit, potasyum, çinko mineralleri, E vitamini, demir, fosfor, magnezyum omega 3 yağ asidi sayesinde kolesterol ve alzheimer gibi hastalıklara karşı koruyucudur.

- İçeriğinde  bol miktarda bulunan  omega-3 yağ asitleri sayesinde kan basıncını azaltarak kalp sağlını korur.

- Zengin antioksidan içeriğinden dolayı kansere karşı koruyucudur.

- Omega 3 sayesinde  beyin gelişimini olumlu etkiler ve hafızayı güçlendirir.

- Ceviz porsiyon kontrolüne dikkat ederek salatalara da  eklenebilir.

 

YAĞLI BALIKLAR

- Somon, ton balığı, uskumru ve alabalık, omega-3, EPA ve DHA gibi sağlıklı yağlar açısından zengin olan balıklar tüketilmelidir.

- İnflamasyonu önlemeye yardımcı olur.

- Uygun pişirme yöntemleri yapılarak tüketildiğinde şeker hastalığı ve kanser riskini azaltabilir.

- Çeşitli kalp rahatsızlıkları, kolesterol, depresyon, anksiyete bozuklukları, dikkat eksikliği ve zayıflamış bağışıklık sistemi üzerinde olumlu etkileri bulunmaktadır.

 

FINDIK YAĞI

- Folik asit, demir, çinko, bakır, E, K ve C vitaminleri kaynağıdır.

- Yüksek protein ve  lif içeriğine sahiptir.

- Doymamış yağ asitleri sayesinde kalp sağlığını korur.

- Omega 3 yağ asidi ve alfa linolenik asit içermesi sebebiyle sinir sistemi üzerinde olumlu etkisi vardır.

- Yağ ve kalori içeriği yüksek olduğundan porsiyon kontrolüne dikkat edilerek  tüketilmelidir.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri