Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Diyetinizde Fark Yaratacak 14 Öneri





1. Vücudunuz için gerekli olan enerjiyi doğru besinlerden almanız oldukça önemlidir. Düşük kalorili diyetler  kas kaybına, yavaş metabolizmaya, baş ağrısı, konsantrasyon bozukluğu, sinirlilik, yorgunluk, bulantı, kabızlığa yol açabilirler. Popüler olan düşük kalorili diyetlerden uzak durmalısınız.

2. Egzersiz, yağ kaybını artırmaya ve metabolizmanızın yavaşlamasını önlemeye yardımcı olur. Egzersizi mecburiyet için değil sağlıklı yaşam için yapmak çok önemlidir. O yüzden sevdiğiniz spor dallarına yönelmeniz daha uygun olacaktır. Çalışmalar, çoğu insan için uzun vadede aşırı egzersizin sürdürülemez olduğunu ve strese neden olabileceğini göstermektedir.

3. İşlenmiş az yağlı veya "diyet" gıdalar genellikle kilo vermek için iyi seçimler olarak kabul edilir, ancak aslında bunun tersi bir etkiye sahip olabilirler. Bu ürünlerin birçoğu tadının geliştirilmesi için şekerle yüklenir. Bu açıdan etiket okunma alışkanlığı kazanılması doğru gıda seçimi yapmak için çok önemlidir.

4. Kilo vermeye çalışıyorsanız yeterince protein almak çok önemlidir. Uygun miktarda proteinli gıdaların tüketiminin kilo kaybına yardımcı olduğu gösterilmiştir. Proteinler, iştahı ve kalori alımını azaltabilir, dolgunluk hissini ve metabolik hızı artırabilirler.

5. Düşük lifli diyetler kilo vermenizi zorlaştırabilir. Çalışmalar, yeterli lif alımının jel oluşturarak iştahı azaltmaya yardımcı olduğunu göstermektedir.

6. Gerçekçi olmayan beklentilere sahip olmak başarısız olmanıza sebep olabilir. Hayal kırıklıklarından dolayı bütünüyle vazgeçmeye yol açabilir. Başarılı kilo vermek için hedeflerinizi daha gerçekçi hale getirebilirsiniz.

7. Yediklerinizi takip etmiyorsanız gerekenden daha fazla kalori tüketiyor olabilirsiniz. Ayrıca kilo vermenizi desteklemek için doğru miktarda protein, lif, karbonhidrat ve yağ almıyor olabilirsiniz. Bu yüzden beslenme günlüğü tutulması farkındalık açısından önemlidir.

8. Meyve suyu genelde sağlıklı olarak algılanır. Ne yazık ki meyve suları fazla şeker ve kalori içermekle beraber lif içeriği yoktur. Meyve suyunun içerisinde bulunan şekerin büyük bir kısmı fruktozdur. Meyve suyu yerine, porsiyonuna dikkat ederek, meyvenin kendisini tercih etmelisiniz. Bu şekilde, meyvelerde doğal olarak bulunan lif, antioksidanlar, vitaminler ve mineralleri de almış olursunuz.

9. Gazlı içecekler, serinletici içecekler olmalarıyla beraber, içerisinde yüksek oranda şeker bulunmaktadır. Bileşenlerinde şeker ya da yüksek fruktoz şurubu olmasından dolayı fazladan kalori alımı olarak değerlendirilirler.

10. Ara öğün tüketmek ana öğünlerde porsiyon kontrolünü sağlayacaktır.

11. Kişilerde genelde “Tek tip beslenerek hızla kilo verebilirim” düşüncesi vardır. Tek tip beslenmek, şok diyetler veya bir besinin mucizevi hale getirilmesi doğru değildir. Tüm besin gruplarından yeterli ve dengeli oranlarda alınması kalıcı kilo kaybını sağlayacaktır.

12. Zayıflama ilaçlarının kullanımı vücutta kalıcı hasarlara, beyin fonksiyonlarında, kalp, tansiyon, diyabet ve hatta kanser gibi ciddi hastalıklara neden olabilir. Bu tar zayıfla ilaçlarından uzak durunuz.

13. Su dışındaki içecekler genellikle kalori veya kafein içerirler. Dolayısıyla asla suyun yerini tutamazlar. Kilo kaybı için kişilerin günlük su ihtiyaçlarını karşılamaları gerekmektedir.

14. Beslenmeniz size özeldir, öğün saatleriniz hayatınıza uygun olmalıdır. Gece geç saatlere kadar çalışıyorsanız uzun süre kendinizi aç bırakmamalı, performansınızı düşürmemelisiniz. Sağlıklı ara öğünleri tercih ederek kilo kontrolü sağlayabilirsiniz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..