Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Formunu Korumak İsteyen Bireyler İçin Beslenme Önerileri





Obezitenin belirlenmesinde en sık kullanılan yöntemlerden biri beden kitle indeksi (BKİ) hesaplaması ve bel çevresi ölçümüdür. Beden kitle indeksi (BKİ), kilogram cinsinden vücut ağırlığının, metre cinsinden boy uzunluğunun karesine bölünmesiyle hesaplanır. Beden kitle indeksi 18,5–24,9 kg/m2 aralığında ise boy uzunluğuna göre vücut ağırlığı “normal” kabul edilmektedir. Ancak BKİ değeri normal aralıkta olsa da sağlıklı besleniyor olmak her zaman için en önemli hedef olmalıdır. Normal kilolu bireyler için sağlıklı beslenme önerileri aşağıda belirtilmiştir.

  • Sağlığın korunmasında ve hastalıkların önlenmesinde yeterli ve dengeli beslenme temeldir. Yeterli ve dengeli beslenme için dört temel besin grubunda yer alan besinler her öğünde,  yeterli miktarda tüketilmelidir. Dört temel besin grubu; süt ve süt ürünleri grubu, et-yumurta-kurubaklagil grubu, ekmek ve tahıl grubu, sebze ve meyve gruplarından oluşmaktadır.
  • Güne mutlaka kahvaltı ile başlanmalı, öğle ve akşam yemekleri atlanmamalıdır.
  • Ara öğünler her bireyin yaşam tarzına, fizyolojik ihtiyaçlarına göre ayarlanmalıdır. Ara öğünlerde boş kalori kaynakları olan sağlıksız atıştırmalıklar yerine kuru-taze meyve, süt ve süt ürünleri, yağlı tohumlar, tam tahıl ürünleri gibi sağlıklı seçenekler tercih edilmelidir.
  • Asitli içecekler, abur cuburlar, yağda kızartılmış yiyeceklerden her zaman uzak durulmalıdır.
  • Ayaküstü atıştırmalıklar ve fast food tarzı yemek tercihlerinden kaçınılmalıdır.
  • Fazla şeker ve tuz tüketimi sağlık üzerinde riskli durumlar yaratabileceğinden azaltılmalıdır.
  • Kızartma ya da kavurma gibi pişirme yöntemleri yerine haşlama, ızgara veya sulu pişirme yöntemleri tercih edilmelidir.
  • Günlük lif alımını arttırmanın sağlık üzerinde pek çok yararı vardır. Yulaf, kuru baklagiller, sebze ve meyveler çözünen lif kaynağıdır ve günlük beslenmede mutlaka yer almalıdır.
  • Sıvı kaybını önlemek için kadınlar günde ortalama 10 bardak, erkekler ise 14 bardak su içmelidir.
  • Günlük beslenmede doymuş yağ asidi içeren hayvansal kaynaklı yağlar (tereyağ, iç yağ, kuyruk yağı) yerine daha çok doymamış yağ asidi içeren bitkisel sıvı yağlar (zeytinyağı, ayçiçek yağı, mısırözü yağı vb.) tercih edilmelidir. Trans yağdan kaçınılmalıdır.
  • Sağlıklı beslenmek için saflaştırılmamış (işlem görmemiş) ve zenginleştirilmiş tahıl ürünleri tercih edilmelidir. Örneğin;  tam buğday ekmeği.
  • Sigara ve alkolden uzak durulmalıdır.
  • Aktif olmak sağlıklı yaşamın olmazsa olmazıdır. Egzersizler ve yürüyüşler yapmak alışkanlık haline getirilmelidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri