Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Glisemik İndeks Nedir?





Glisemik indeks; yiyecek veya içecek tüketimden sonraki ikinci saatte kan glikoz tepkilerine dayanan niceliksel bir değerlendirmedir. Buna göre farklı yiyecek ve içecekler, kan glikoz seviyesine farklı seviyede etki etmektedir. Bir başka deyişle besinlerin glisemik indeksi kan şekerinin yavaş veya hızlı yükselmesini etkilemektedir. Glisemik indeks bu etkinin ölçümüdür. Referans besin ile (beyaz ekmek veya glikozla) aynı miktarda karbonhidrat içeren yiyecek porsiyonu kıyaslanarak yiyecek veya içeceğin glisemik indeksi ifade edilmektedir.

Yiyeceklerin glisemik indeksleri yönünden nişasta en önemli faktördür. Çünkü diyette en sık karşılaşılan karbonhidrat nişastadır. Yiyeceklerin glisemik indeks değerini etkileyen faktörler şöyledir;

  • Yiyeceklerin içerdiği nişasta türleri
  • Yiyeceklerin monosakkarit içeriği
  • Diyet posası
  • Yiyeceklerin olgunluk durumu
  • Yiyeceklerin fiziksel yapıları
  • Besin öğesi içeriği
  • Asit oranı
  • Yiyecekleri tüketim hızı
  • Pişirme yöntemi ve besin işleme teknikleri
  • Yiyeceklerin emilim ve sindirimi

Glisemik indeks değerlerine göre yiyeceklerin sınıflandırılması

  1. Düşük GI’li yiyecekler:  GI <55 
  2. Orta GI’li yiyecekler:  GI =55–70 
  3. Yüksek GI’li yiyecekler:  GI >70

olmak üzere üç grupta toplanır.

GI’i düşük olan yiyecekler; kan şekerinin daha yavaş yükselmesine sebep olduğundan öncelikli olarak tercih edilmelidir. Kuru fasulye, nohut, mercimek, bulgur, kepekli ekmek ve yoğurt gibi yiyecekler glisemik indeksi düşük yiyeceklere örnek verilebilir. Ayrıca meyve ve sebzelerin çoğu düşük GI’leri ile ideal yiyecek grubu sayılabilir.

GI’i yüksek olan yiyecekler; beyaz un ile yapılmış yiyecekler, beyaz ekmek, pirinç, patates, şekerli yiyeceklerdir. Kuru meyveler ve alkolün glisemik indeksi yüksektir.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri