Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Göbek Eritme Hareketleri Nelerdir?

Göbek Eritme Hareketleri Nelerdir?

Göbek bölgesindeki yağlanma sağlığı önemli ölçüde tehdit eder. Sağlığın yanı sıra estetik görünümde de olumsuz etkilere neden olur. Giyilen kıyafetler mutlu etmez ve diyet süreci başlar. Fakat diyet doğru egzersizlerle desteklendiğinde anlam kazanır. Spor salonuna gidecek vakti olmayanlar göbek eritme hareketleri konusunu araştırmaya koyulur. Evde aletsiz bir şekilde uygulanabilen verimli hareketler sayesinde bölgesel zayıflama hedefine ulaşılabilir. Peki göbek eritme hareketleri nelerdir?

- İlk olarak esneme hareketiyle başlayın. Bu, vücudunuzun ısınmasına ve egzersiz sonrası kas ağrılarınızın minimuma inmesine yardımcı olur. Düz bir zeminde oturun ve bacaklarınızı iki yana açın. Ardından ilk önce sol bacağınıza, sonra sol bacağınıza kapanın. Bu hareketi yaparken mümkün olduğunca çok eğilin. İki tarafa 10'ar defa kapandıktan sonra kalkın.

- Yarım mekik çekmeye başlayın. Bu hareket crunches olarak da bilinir. Dizlerinizi hafifçe bükerek sırt üstü uzanın. Ayak tabanlarınızın yere bastığından emin olun. Kollarınızı baş arkasına ya da çapraz biçimde göğüs bölgesine yerleştirin. Yatarken nefes alın ve kalkarken nefes verin. Göbek eritme hareketleri arasında önemli yer edinen bu egzersizi 10-5 defa tekrarlayın.

- Bisiklet egzersizi yapın. Bunun için açık havada bisiklet sürmeniz şart değil. Yere sırt üstü uzanın ve dizlerinizi 90 derece açıyla bükün. Ellerinizi boyun bölgenizde birleştirin. Sol dizi sağ dirseğe yakınlaştırın. Tekrar sırt üstü yatma pozisyonuna geçin. Ardından sağ dizi sol dirseğe yaklaştırın. Hareketi 10-15 defa tekrarlayın.

- Yarım şınav çekmeye başlayın. Normal şınav özellikle kadınlar için zorlayıcı olabilir. Göbek eritme hareketleri konusunda başlangıçta olan kişiler yarım olarak yapabilir. Normal şınavdan tek farkı duruşun dizler üstünde olmasıdır. Hareketi 15-20 defa tekrarlayın.

- Bacaklarınızla daire çizin. Bu hareket için elleriniz vücudunuza yapışık şekilde yere sırt üstü uzanın. Sağ bacağınızı 90 derecelik açıyla havaya kaldırın. Ayak parmaklarının uçları tavana doğru gergin olmalı. Havada daireler çizin. Hareketi her bacak için 20-60 saniye arasında sürdürün.

- Kalça kaldırma hareketi yapın. Göbek eritme hareketleri konusunda mühim olan şey karın kaslarını çalıştırmaktır. Bu egzersiz için avuçlarınız yere bakacak biçimde sırt üstü uzanın. Bacaklarınız birbirine yapışık olmalı. Mümkünse 90 derecelik açıyla ve asla bükmeden havaya kaldırın. Ayaklarınızı kaldırırken nefes verin. Yatırdığınızda ise nefes alın. Hareketi sürdürürken baş ve omuzların sabit kalmasına özen gösterin.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır