Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Göbek Eritme Hareketleri Nelerdir?





Göbek bölgesindeki yağlanma sağlığı önemli ölçüde tehdit eder. Sağlığın yanı sıra estetik görünümde de olumsuz etkilere neden olur. Giyilen kıyafetler mutlu etmez ve diyet süreci başlar. Fakat diyet doğru egzersizlerle desteklendiğinde anlam kazanır. Spor salonuna gidecek vakti olmayanlar göbek eritme hareketleri konusunu araştırmaya koyulur. Evde aletsiz bir şekilde uygulanabilen verimli hareketler sayesinde bölgesel zayıflama hedefine ulaşılabilir. Peki göbek eritme hareketleri nelerdir?

- İlk olarak esneme hareketiyle başlayın. Bu, vücudunuzun ısınmasına ve egzersiz sonrası kas ağrılarınızın minimuma inmesine yardımcı olur. Düz bir zeminde oturun ve bacaklarınızı iki yana açın. Ardından ilk önce sol bacağınıza, sonra sol bacağınıza kapanın. Bu hareketi yaparken mümkün olduğunca çok eğilin. İki tarafa 10'ar defa kapandıktan sonra kalkın.

- Yarım mekik çekmeye başlayın. Bu hareket crunches olarak da bilinir. Dizlerinizi hafifçe bükerek sırt üstü uzanın. Ayak tabanlarınızın yere bastığından emin olun. Kollarınızı baş arkasına ya da çapraz biçimde göğüs bölgesine yerleştirin. Yatarken nefes alın ve kalkarken nefes verin. Göbek eritme hareketleri arasında önemli yer edinen bu egzersizi 10-5 defa tekrarlayın.

- Bisiklet egzersizi yapın. Bunun için açık havada bisiklet sürmeniz şart değil. Yere sırt üstü uzanın ve dizlerinizi 90 derece açıyla bükün. Ellerinizi boyun bölgenizde birleştirin. Sol dizi sağ dirseğe yakınlaştırın. Tekrar sırt üstü yatma pozisyonuna geçin. Ardından sağ dizi sol dirseğe yaklaştırın. Hareketi 10-15 defa tekrarlayın.

- Yarım şınav çekmeye başlayın. Normal şınav özellikle kadınlar için zorlayıcı olabilir. Göbek eritme hareketleri konusunda başlangıçta olan kişiler yarım olarak yapabilir. Normal şınavdan tek farkı duruşun dizler üstünde olmasıdır. Hareketi 15-20 defa tekrarlayın.

- Bacaklarınızla daire çizin. Bu hareket için elleriniz vücudunuza yapışık şekilde yere sırt üstü uzanın. Sağ bacağınızı 90 derecelik açıyla havaya kaldırın. Ayak parmaklarının uçları tavana doğru gergin olmalı. Havada daireler çizin. Hareketi her bacak için 20-60 saniye arasında sürdürün.

- Kalça kaldırma hareketi yapın. Göbek eritme hareketleri konusunda mühim olan şey karın kaslarını çalıştırmaktır. Bu egzersiz için avuçlarınız yere bakacak biçimde sırt üstü uzanın. Bacaklarınız birbirine yapışık olmalı. Mümkünse 90 derecelik açıyla ve asla bükmeden havaya kaldırın. Ayaklarınızı kaldırırken nefes verin. Yatırdığınızda ise nefes alın. Hareketi sürdürürken baş ve omuzların sabit kalmasına özen gösterin.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..