Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Göbek Eritme Yolları Nelerdir





Fazla kilolarından rahatsız olan kişiler genellikle bölgesel yağlanmadan şikayet ediyor. Doğal yöntemlerle göbek ve çevresindeki yağlardan kurtulmak önem taşıyor. Çünkü kilo vermek, yalnızca sayıların değişmesi değil... Aynı zamanda sağlığı korumak, bünyede hasar yaratmamak ve disiplinli şekilde ilerlemek gerekiyor. Göbek eritme yolları araştırılırken bilimsel geçerliliği olan yöntemlere güvenmek şart. Kulaktan dolma bilgiler vücuda önemli ölçüde zarar veriyor. Peki sağlıklı göbek eritme yolları nelerdir?

- Lifli gıdaların tüketimine ağırlık verin. Lifli gıdalar uzun sürede sindirilir. Ayrıca yemekten sonra daha geç acıkmanızı sağlar. Sindirim sistemine de olumlu etki eden lifli gıdaların tüketimi göbek eritme yolları arasındadır.

- Kardiyo egzersizlerini düzenli olarak yapın. Antrenmanlar metabolizmanızı hızlandırır. Bu hız daha hızlı yağ yakmanızı sağlar. Vücudunuzun yağ oranını öğrenmek için bir uzmana başvurabilirsiniz. Ardından sizin için uygun olan kardiyo hareketlerini belirlemek daha kolay olur.

- Başlangıç sürecinde ağırlık antrenmanı yapmayın. Yağ oranınız yüksek ise ağırlık odaklı kardiyo programları size göre olmayabilir. En azından başlangıç sürecinde yağ oranını yakmaya yönelik egzersizlere odaklanın.

- Karın çalışmayı abartmayın. Spor salonuna yeni başlayanlar yanlış yönlendirmelerle çok fazla karın egzersizi yapabilir. Oysa ki yağ yakma önemli ölçüde beslenme ile gerçekleşen bir durumdur. Göbek eritme yolları araştırılırken işe yaramayan hareketlere değil doğru beslenmeye konsantre olun.

- Stresi azaltın. Çünkü stres kortizol üreten adrenalin bezlerini tetikler. Bu da göbek yağlarının oluşmasını hızlandırır. Kortizol düzeyinin iştaha ve göbek yağına doğrudan etkisi vardır. Göbek eritme yolları arasında stresten kaçınmayı önemli bir madde olarak sayabilirsiniz. Daha az kortizol daha az kilo demektir.

- Trans yağ içeren gıdalardan uzak udurun. Soya fasulyesi yağı gibi doymamış yağlara hidrojen pompalanması sonucu oluşturulan trans yağlar paketli gıdalarda kullanılır. Bu yağların insülin direnci, karın bölgesi yağlanması ve kalp hastalığı ile ilişkisi olduğu tespit edilmiştir.

- Alkollü içecekleri minimuma indirin. Aşırı alkol kullanımı göbek yağlanmasına sebep olur. Göbek eritme yolları araştırılırken beslenmenin rolü büyüktür. Sebze ve meyve ağırlıklı beslenmenin yanı sıra sağlıklı içeceklere de yer vermeniz faydalı olacaktır.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..