Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


İştahı Etkileyen Hormonlar





Kan şekerinin dengede olabilmesi için vücudumuzda iştahı kontrol eden hormonların uyumlu çalışması gerekmektedir. Hormonlar düzgün çalışmadıklarında açlık krizleri ve yağ depolama süreci başlamaktadır. Leptin ve ghrelin arasında denge bozulmamalıdır.

 

LEPTİN

  • Leptin beynimize tokluk sinyalini gönderen hormondur. Tokluk sağlandığında hücreler leptin salgılayarak beyine yemek yemenin bırakılması gerektiği mesajını gönderir.
  • Leptin, vücudun yağ hücreleri tarafından üretilen bir hormondur.
  • Leptinin ana rolü, enerji dengesinin uzun vadeli düzenlenmesidir.
  • Kandaki trigliseritlerin azaltmasının en iyi yolu karbonhidrat alımını azaltmaktır.
  • Yavaş yemek leptin seviyesinin düzgün çalışmasına yardımcı olur.
  • Düzenli fiziksel aktivite yapmak leptin düzeylerinin dengede olmasına yardımcı olur.
  • Tahıllar, baklagiller, sebze -meyve tüketimi yüksek lif içeriğinden dolayı tokluk hissi sağlamaktadır. Vücut daha fazla leptin sağlamak için beyine mesaj göndermektedir. Ghrelin seviyeleri de kontrol altına alınmaktadır.

 

GHRELİN

  • Ghrelin beyine açlık sinyalini gönderen hormondur. Açlık hissedildiğinde  ghrelin mide tarafından salgılanır ve yemek yenmesi gerektiği mesajını gönderir.
  • Ghrelin seviyesi yemekten önce yüksek,besin tüketiminden 2-3 saat sonra ise düşmeye başlar.
  • Bu hormon midede  üretilir ve karın boşken salgılanmaktadır. Kan dolaşımına girer. Hormonları  ve iştahı düzenleyen hipotalamus olarak bilinen beynin bir kısmını etkilemektedir.
  • Hem obezite hem de anoreksi, ghrelin düzeylerini değiştirmektedir.
  • Fazla kilo değişiklikleri ve yo-yo diyetler, ghrelin de dahil olmak üzere hormonları bozmaktadır.
  • İdeal kiloyu korumak, düşük kalorili diyetlerden kaçınmak, ghrelin düzeylerini optimize etmeye yardımcı olur.
  • Ghrelin açlık, iştah ve gıda alımında büyük rol oynamaktadır.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..