Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


İsveç Diyeti Nedir?





Zayıflamak isteyen pek çok kişi modern diyet yöntemlerini tercih ediyor. Bir uzman eşliğinde gerçekleştirilen diyet programının egzersizlerle desteklenmesi de önem taşıyor. Bu sayede kadınlar ve erkekler sağlıklı bir şekilde zayıflarken vücudun sıkılaşması ve estetik bir görünüme kavuşması da mümkün hâle geliyor. Son dönemlerde popüler olan İsveç diyeti de bu yöntemlerden biri... İsveç diyetinde program 13 gün boyunca düzenli bir biçimde uygulanırsa kilo vermek mümkün. Hemen hemen herkesin uygulayabileceği diyet boy ve kilo indeksine göre değişiklik gösteriyor. Peki İsveç diyeti nedir ve neleri kapsar?

Toplamda 13 gün süren İsveç diyeti 7 ila 20 kilo arasında bir kilo kaybı sağlıyor. Diyet sürecinde her gün düzenli olarak 2 litre su tüketmek önem taşıyor. Bu diyeti diğer diyet türlerinden farklı kılan unsur ise sabahları 1 fincan kahve tüketimi... Kahvenin metabolizmayı hızlandıran etkisinden faydalanılıyor. Her sabah 1 fincan kahve içmek diyetin önemli bir parçasını kaplıyor. Diyeti uygulayacak kişilerin doktor kontrolünde olması ve varsa kronik hastalıklarını bildirmesi de kaçınılmaz kurallardan biri olarak ön plana çıkıyor. Çay içerken ise tatlandırıcı kullanmamak gerekiyor.

İsveç diyetinde et, balık ve deniz ürünleri haşlama, buğulama ve fırında pişirme yöntemleriyle tüketiliyor. Kızartma ya da közleme metotları önerilmiyor. Yumurta ve süt ürünleri de İsveç diyetinde önemli bir yer ediniyor. Sebze olarak mantar, soğan, biber, brokoli, patlıcan, marul, ıspanak, patates ve benzer pek çok sebze haşlanarak ya da ızgarada pişirerek tüketiliyor. Zeytinyağı, fındık yağı ve tereyağı gibi bitkisel yağlara yer veriliyor. Bölgesel zayıflama amacı olan kişilerin yulav, çavdar ve tahıllar gibi lifli gıdalara yönelmesi öneriliyor.

İsveç diyetinin 13 günden fazla uygulanmaması gerekiyor. Ayrıca en son uygulanan İsveç diyetinin üstünden 3 ay geçmediyse aynı diyetin tekrar uygulanmaması tavsiye ediliyor. Diyeti en erken altıncı gün bırakabilirsiniz. Aynı gün içinde öğle ve akşam yemeklerinin yeri değiştirilebiliyor. İzin verilen miktar dışında şeker tüketimine müsaade edilmiyor. Zayıflama yolculuğunda dikkat çeken bir yöntem olan İsveç diyeti yoğun ilgi toplamayı sürdürüyor.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..