Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


İsveç Diyeti Nedir?





Zayıflamak isteyen pek çok kişi modern diyet yöntemlerini tercih ediyor. Bir uzman eşliğinde gerçekleştirilen diyet programının egzersizlerle desteklenmesi de önem taşıyor. Bu sayede kadınlar ve erkekler sağlıklı bir şekilde zayıflarken vücudun sıkılaşması ve estetik bir görünüme kavuşması da mümkün hâle geliyor. Son dönemlerde popüler olan İsveç diyeti de bu yöntemlerden biri... İsveç diyetinde program 13 gün boyunca düzenli bir biçimde uygulanırsa kilo vermek mümkün. Hemen hemen herkesin uygulayabileceği diyet boy ve kilo indeksine göre değişiklik gösteriyor. Peki İsveç diyeti nedir ve neleri kapsar?

Toplamda 13 gün süren İsveç diyeti 7 ila 20 kilo arasında bir kilo kaybı sağlıyor. Diyet sürecinde her gün düzenli olarak 2 litre su tüketmek önem taşıyor. Bu diyeti diğer diyet türlerinden farklı kılan unsur ise sabahları 1 fincan kahve tüketimi... Kahvenin metabolizmayı hızlandıran etkisinden faydalanılıyor. Her sabah 1 fincan kahve içmek diyetin önemli bir parçasını kaplıyor. Diyeti uygulayacak kişilerin doktor kontrolünde olması ve varsa kronik hastalıklarını bildirmesi de kaçınılmaz kurallardan biri olarak ön plana çıkıyor. Çay içerken ise tatlandırıcı kullanmamak gerekiyor.

İsveç diyetinde et, balık ve deniz ürünleri haşlama, buğulama ve fırında pişirme yöntemleriyle tüketiliyor. Kızartma ya da közleme metotları önerilmiyor. Yumurta ve süt ürünleri de İsveç diyetinde önemli bir yer ediniyor. Sebze olarak mantar, soğan, biber, brokoli, patlıcan, marul, ıspanak, patates ve benzer pek çok sebze haşlanarak ya da ızgarada pişirerek tüketiliyor. Zeytinyağı, fındık yağı ve tereyağı gibi bitkisel yağlara yer veriliyor. Bölgesel zayıflama amacı olan kişilerin yulav, çavdar ve tahıllar gibi lifli gıdalara yönelmesi öneriliyor.

İsveç diyetinin 13 günden fazla uygulanmaması gerekiyor. Ayrıca en son uygulanan İsveç diyetinin üstünden 3 ay geçmediyse aynı diyetin tekrar uygulanmaması tavsiye ediliyor. Diyeti en erken altıncı gün bırakabilirsiniz. Aynı gün içinde öğle ve akşam yemeklerinin yeri değiştirilebiliyor. İzin verilen miktar dışında şeker tüketimine müsaade edilmiyor. Zayıflama yolculuğunda dikkat çeken bir yöntem olan İsveç diyeti yoğun ilgi toplamayı sürdürüyor.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..