Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Kaliteli Protein: Yumurta





Yumurta anne sütünden sonra en kaliteli proteindir. Bir yumurtada ortalama 6 gram protein bulunur. Yumurta düşük kalorili, yüksek proteinli olması ve tokluk sağlaması açısından vazgeçilmez besinlerimizden biridir.

Yapılan bir çalışmada yumurtanın tokluk hissinin sağlanmasında 72 saat etkili olduğu bulunmuştur. Özellikle kahvaltıda yumurta tercih etmek, gün içerisindeki tokluk hissinin sağlanmasına yardımcı olacaktır.

Yumurtaya dair önyargıların temel kaynağı yüksek kolesterol içeriğidir. 1 adet yumurtada yaklaşık 200 mg kolesterol bulunur ancak yapılan birçok çalışmada beslenme ile alınan bu kolesterolün kan kolesterol düzeylerine etkisi çok az olduğu görülmüştür.

Yumurta, vitamin ve mineral açısından da zengindir. Yumurtanın sarısında bulunan kolin, zihin fonksiyonlarında etkilidir. Yapılan çalışmalarda kolin tüketenlerin alzheimer hastalığına yakalanma risklerinin düşük olduğu belirtilmiştir. Yumurta akı ve sarısı birbirinden farklı miktarlarda vitamin-mineral içerirler. Yumurta sarısı; A, D, E, B1, B2, biyotin, kolin, pantetonik asit içerir yumurta akı ise; niasin açısından zengindir. Yumurta akında ayrıca sodyum, potasyum, klor, kükürt ve magnezyum; yumurta sarısında ise başta demir olmak üzere bakır, kalsiyum, fosfor ve çinko mineralleri bulunur. Yumurta beyin dokusunun gelişimi, sinir sisteminin sağlığı için de önemlidir.

Yumurta rafadan olarak tüketildiğinde (yarı pişmiş) biotin vitaminini, avidin adlı proteini bağlar, bu sebeple her ikisinden de yararlanamayız, yumurta tam piştiğinde ise bu istenmeyen kimyasal birleşmeyi önlemiş oluruz. Bu açıdan en sağlıklı yumurta, tam pişmiş yumurtadır. Fakat yumurta fazla piştiğinde ise sarısının etrafında demir sülfür halkası olarak bilinen yeşil bir halka meydana gelir. Bu da demirden yararlanmamızı engeller. Oysa yumurta demir minerali için çok iyi bir kaynaktır. O yüzden yumurtayı olduğundan fazla pişirmemeye, pişirirken 10 dakikayı aşmamaya dikkat etmeliyiz.

Yumurta satın alınırken birçok noktaya dikkat etmek gerekir. Kırık olan yumurtalar satın alınmamalı çünkü kırık olan yumurtalar çabuk bozulur ve mikroorganizmalar için uygun ortam oluşturur. Yumurtanın kabuğu temiz olmalı, yumurtalar saklanırken kesinlikle yıkanmamalıdır çünkü yıkandığında koruyucu tabakasını kaybeder bu sebeple yumurta kullanılacağı zaman yıkanmalıdır.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri