Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Kış Aylarında Hasta Olmamak İçin 10 Öneri!





Kış mevsiminin gelmesiyle birlikte hava sıcaklıklarının ani olarak düşmesi vücudumuzu da birçok yönden etkilemektedir. Bu mevsim geçişinde bağışıklık sistemi zayıflayabilmektedir. Beslenmemizde bazı noktalara dikkat ederek bu dönemde bağışıklık sistemimizin güçlenmesini sağlayabiliriz.

  1. Öncelikle güne kahvaltı yaparak başlamak zinde hissetmenize yardımcı olacaktır.
  2. Ana ve ara öğünlerinizin düzenli saatlerde olmasına dikkat edin.
  3. Meyve ve sebze tüketiminizin gün içerisinde toplam 5 porsiyon olmasına dikkat edin. Sebze ve meyvelerden sağlayacağınız vitamin, mineral ve posa bağışıklık sistemini destekleyecektir.
  4. Sebze ve meyvelerden farklı vitamin ve mineralleri, antioksidanları almak için farklı renklerde meyve ve sebzeleri tüketmeye özen gösterin.
  5. Kış meyveleri olan portakal, mandalina, greyfurt gibi meyveler C vitamini içerikleriyle de bağışıklık sistemini destekleyeceğinden tercih edebilirsiniz. Meyveleri mümkün olduğunca sıkmadan, meyvenin kendisini tüketerek tercih ederseniz meyvenin posasını da almış olursunuz bu sayede diyet yaparken tokluk hissinizin artmasına da yardımcı olursunuz.
  6. İkinci beynimiz bağırsaklarımızdır. Bağırsaklarımız sağlıklı olursa biz de sağlıklı oluruz. Probiyotiklerden zengin besinler (yoğurt, kefir) bağırsak florasının desteklenmesinde bağışıklık sisteminin desteklenmesinde etkilidir. Bu yüzden beslenmenizde probiyotik gıdalara mutlaka yer verin.
  7. Su tüketimi çok önemlidir. Vücudumuzda bulunan zararlı metabolik atıkların atılması ve vücudumuzun sıvı dengesinin sağlanması için ortalama 2-2.5 litre su tüketin.
  8. Kuru baklagillerin tüketimine özen gösterin. Haftada 2-3 kere tüketimi bağışıklık sisteminin güçlenmesinde yardımcı olacaktır.
  9. Kuşburnu, yeşilçay gibi bitki çayları kış aylarında hem içinizi ısıtacak hem de antioksidan özelliğiyle bağışıklık sisteminizi destekleyecektir.
  10. Şeker ve şekerli yiyecekler genel anlamda da sağlığımızı olumsuz yönde etkilediğinden mümkün olduğunca şekerli gıdalar tüketmemeye özen gösterin.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..