Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Kurban Bayramında Beslenme Önerileri





Kurban bayramında kırmızı et ve tatlı tüketimi artmaktadır. Bu durum kişilerde, mide problemleri, çarpıntı, kabızlık, gastrit gibi sağlık sorunlarına sebep olabilir. Bayramda sağlığınızı korumak için beslenmenizde bazı unsurlara dikkat etmelisiniz.

  • Yüksek ısıda pişirme yöntemlerinden en yaygın olanları kızartma ve kavurmadır. Etleri çok yüksek sıcaklıklarda pişirmek sağlıksız bileşenlerin oluşmasına sebep olabilir. Bu bileşenler çeşitli kanser türleri ile ilişkili bulunmuştur.
  • Pişirme yöntemi olarak; haşlama, fırınlama ve ızgara gibi daha hafif pişirme yöntemleri tercih edilmelidir.
  • Etler mangal yapılacaksa; kömürleşecek şekilde pişirilmemelidir.
  • Etler doğrudan aleve maruz bırakılmamalı mangal ve et arasındaki mesafe korunmalıdır.
  • Hayvan kesildikten 3-4 saat sonra ölüm katılığı denilen rigor mortis kaslardaki biyokimyasal değişiklikten kaynaklanmaktadır ve 36 saat sonra ortadan kalkmaktadır. Yeni kesilmiş hayvan eti lezzeti az, çiğnenmesi zor ve yapışkan bir yapıya sahiptir. Tüketildiğinde kişilerde şişkinlik, sindirim problemleri oluşturabilir. Bu nedenle tüketilmeden önce en az 36 saat bekletilmelidir.
  • Uygun koşullarda kesilmeyen, veteriner kontrolü olmayan, kurbanlık hayvanlardan insanlara hastalık bulaşabilir. Hayvanlar alınırken ve kesilirken uygun koşullarda olmasına dikkat edilmelidir.
  • Yağlı etlerin doymuş yağ ve kolesterol içerikleri yüksektir bu yüzden kalp-damar hastalığı olan kişiler tüketimine dikkat etmelidir.
  • Kişilerde demir eksikliği varsa et tüketirken yanında C vitamininden zengin sebze ve salatalar tercih edilebilir. C vitamini demir emilimini arttırmaktadır.
  • Et kullanılarak yapılan sebze yemeklerine tekrar yağ eklenmesi yapılmamalı, etin kendi yağı ile pişmesi sağlanmalıdır.
  • Kilo kontrolünü sağlamak için etlerin yanına pirinç pilavı yerine bulgur ya da salata tercih edilmelidir.
  • Günlük 6-8 bardak su tüketimi ihmal edilmemelidir.
  • Gazlı içecekler yerine bayramda ayran, şekersiz kompostolar tercih edilebilir.
  • Şerbetli tatlılar yerine porsiyon kontrolüne dikkat ederek  sütlü tatlılar tüketilebilir.
  • Etler saklanacak ise buzdolabında 4 °C, derin dondurucuda ise -18 °C saklanabilir. Fakat uzun süre saklanmamasına özen gösterilmelidir.
  • Buzluktan çıkan et, buzdolabının alt raflarına indirilerek çözdürülmeli ve hemen pişirilmelidir. Tekrar dondurulmamalıdır.

 

 

 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri