Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Kuru Baklagillerin Faydaları ve Pişirme Tüyoları





1. Nohut

- Demir, fosfor, potasyum, magnezyum, folik asit ve protein içeriği bakımından zengindir.

- Baklagillerin özellikle kanser riskini azaltmaya yardımcı etkileri vardır.

- Yüksek lif içeriği sayesinde bağırsaklardaki kötü bakteri sayısını azaltarak bağırsak sağlığının korunmasında görevlidir.

- Diyabet ve kolesterol hastalıkları riskini azaltabilir.

- Salatalarda ve yemeklerde sağlıklı bir alternatif olarak tercih edilebilir.

 

2. Mercimek

- LDL (kötü) kolesterolü azaltarak HDL (iyi) kolesterolü artırarak kalp sağlığını olumlu etkiler.

- Lif içeriği sayesinde bağırsak sağlını iyileştirir.

- Kan şekerinin düzenlenmesinde etkilidir.

- Mercimek yemeği, bitkisel protein, vitamin ve mineral açısından zengindir. Ana öğünlerde tercih edilebilir.

- Potasyum içeriği sayesinde hipertansiyonu düşürücü etkisi vardır.

- Kansızlık sorunu olan bireyler tüketebilirler.

 

3. Barbunya

- Protein, B grubu vitaminleri, potasyum, magnezyum, çinko, demir ve lif içeriği yüksektir.

- Lif içeriği sayesinde kan şekeri seviyesini düşürmekte ve iştah kontrolünü sağlamaktadır. 

- Vücuttaki serbest radikallere karşı mücadele eden antioksidanlar ve olumlu destekleri olan fitokimyasallar açısından iyi bir kaynaktır. Kanser riskinin azaltılmasında etkisi vardır.

 

4. Kuru fasulye

- Protein, B grubu vitaminleri, potasyum, magnezyum, demir, çinko ve lif açısından zengin bir baklagildir.

- Kemik yapısını güçlendirir.

- Karaciğer yetmezliği, böbrek taşları rahatsızlıklarında olumlu etkileri vardır.

- Yüksek lif içeriği sayesinde tokluk hissi ve iştah kontrolü sağlar.

- Kolesterolü düşürerek kalp ve damar sağlığında olumlu etkileri vardır.

- Yüksek tansiyonun düşürülmesine yardımcı olabilir.

 

Kuru baklagiller tüketilirken dikkat edilmesi gerekenler:

  • Kuru baklagiller iyi pişirilmedikleri zaman sindirimi zorlaştırmaktadır. Bu yüzden pişirmeden önce oda sıcaklığındaki suda 8-10 saat ıslatmalı veya sıcak suda daha kısa sürede bekletilmelidir.

  • Kuru baklagillerin zarlarını da soyabilirsiniz.

  • Tüketiminden sonra oluşan gazı önlemek ve sindirimi kolaylaştırmak için yemeklere baharat ekleyebilirsiniz. Özellikle kekik, kişniş veya kimyon tercih edilebilir.

  • Pişirme sırasında, suya yarım çay kaşığı yağ eklendiğinde baklagillerin köpürmesi önlenmiş olur.

  • Pişirme yöntemi olarak çabuk pişmesi için düdüklü tencereleri tercih edebilirsiniz.

  • Baklagiller, oda sıcaklığında 2 saatten fazla bırakılmamalı buzdolabında saklanılmasına özen gösterilmelidir.

  • İçerisine porsiyon kontrolüne dikkat ederek parça et eklenerek hem bitkisel hem hayvansal protein alımını destekleyebilirsiniz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..