Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Nezle ve Gribe Karşı Nasıl Beslenebiliriz?





Grip, soğuk algınlığı, boğaz ağrısı, yorgunluk, sık tekrarlayan iltihaplanmalar bağışıklık sisteminin zayıfladığının en önemli göstergelerindendir. Bağışıklık sistemi vücudun savunma sistemidir. Bağışıklık sistemini güçlendirmek ve vücut direncini artırmak hastalıklara yakalanma riskini düşürmektedir. Sağlıklı beslenme alışkanlıkları, uygun besin seçimi ve doğru beslenme uygulamaları ile bağışıklık sistemini güçlendirerek zararlı mikroorganizmalardan dolayısıyla nezle ve grip gibi hastalıklardan korunmak mümkündür.

Dengeli Beslenmek

  • Güçlü bir bağışıklık sisteminin temellerinden birisi yeterli ve dengeli ve beslenmektir. Bağışıklığı güçlendirmek için bir grup yiyecek veya içeceğe yönelmek yerine dengeli bir beslenme programı uygulanmalıdır.
  • Bağışıklık sistemini güçlendiren besin öğeleri, vücuda giren zararlı mikroorganizmalara karşı savunma kalkanını güçlendirmektedir. Bu besin öğelerinin başında proteinler, vitaminler ve mineraller gelmektedir.
  • Günlük beslenmede protein alımının yetersiz olması bağışıklık sistemini olumsuz etkilemekte ve bunun sonucunda hastalıklara yatkınlık artmaktadır. Protein yetersizliğinde kolayca hasta olan bir bedenin iyileşmesi de daha uzun zaman almaktadır.
  • Özellikle hastalıklara yakalanma riskinin arttığı kış aylarında kahvaltı öğünü geçiştirilmemelidir. Yumurta, beyaz peynir, zeytin, mevsim yeşillikleri, tam tahıllı ekmek, bir iki adet ceviz, badem veya fındık sağlıklı bir kahvaltıda olması gereken yiyeceklerdir.

Yeterli Vitamin ve Mineral

  • Mevsime uygun taze sebze ve meyve tüketmek, içerdikleri vitamin ve mineraller sayesinde bağışıklığın güçlenmesine katkıda bulunmaktadır.
  • C ve E vitamini vücudun zararlı mikroorganizmalarla savaşmasına destek olan güçlü antioksidanlardır. Bu nedenle C vitamininden zengin elma, armut, portakal, mandalina, greyfurt gibi meyvelere beslenmede düzenli olarak yer verilmelidir. Fındık, badem gibi yağlı tohumlar E vitamini yönünden zengindir. Yağlı tohumlar miktarına dikkat edilerek günlük beslenmede tüketilmelidir.
  • Hastalığa yakalandıktan sonra iyileşmek için C vitamininden zengin turunçgil tüketmek yerine hastalığa yakalanmadan önce belirli miktarlarda ve düzenli bir şekilde turunçgil tüketmek bağışıklığı güçlendirerek hastalıklardan korunmaya katkı sağlamaktadır.
  • Mineraller de bağışıklık sisteminin güçlenmesinde en az vitaminler kadar önemlidir. Özellikle çinko yetersizliğinde vücudun hastalıklara karşı gösterdiği direnç azalmakta ve hastalık süreci uzamaktadır. Kırmızı et, deniz ürünleri, nohut, fasulye ve yağlı tohumlar çinkonun zengin kaynaklarıdır.
  • Soğan ve sarımsak, antioksidan içeriği bakımından oldukça zengindir ve bağışıklık sisteminin güçlenmesine katkıda bulunmaları nedeniyle bolca tüketilmeleri önerilmektedir.
  • Kuşburnu, ahududu, böğürtlen, ıhlamur, ekinezya, zencefil gibi çaylar antioksidan açısından zengindir. Birkaç damla limon sıkılarak tüketilen bu çaylar bağışıklığı güçlendirici etki göstermektedir.

Yeterli Lif ve Su Tüketimi

  • Yulaf, içerdiği beta glukan ve çinko sayesinde bağışıklık sistemini güçlendirmektedir. Zengin lif içeriğiyle de oldukça faydalı olan yulaf kahvaltıda veya ara öğünde tüketilebilir.
  • Su tüketimi ihmal edilmemeli ve gün içinde 8-10 bardak su tüketilmelidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..