Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Patates Diyeti Nasıl Yapılır?





Sağlıklı olup olmadığı sıkça tartışılan patates diyeti son zamanlarda yoğun ilgi uyandırmaktadır. 3 günde 5 kilo verme esasına dayalı olan patates diyeti kilo verme yolunda ilerleyenlerin araştırma konuları arasındadır. Her diyet türünde olduğu gibi bu seçenekte de bir uzmana danışmak önem taşır. Kişinin mevcut kilosu, fiziksel özellikleri ve varsa rahatsızlıkları göz önünde bulundurulmalı. Böylece oluşması muhtemel sağlık problemleri önlenmiş olur. Peki oldukça iddialı olan patates diyeti nedir? İşte merak edilenler...

Patates diyeti isminden de anlaşılacağı üzere patates odaklı beslenmeye dayalıdır. Haşlanmış patates tüketimi barındırdığı için son dönemin popüler şok diyetleri arasındadır. Diyet sürecinde haşlanmış patatesin yanı sıra yağsız yoğurt tüketimine de yer verilir. Yoğurt oldukça düşük kalorili bir besindir. Protein yönünden de zengin olduğu için diyet listelerinde yoğurda sıkça rastlanır.

Patates ise lif açısından zengin bir besindir. Bu özelliği sayesinde bünyeyi uzun süre tok tutabilir. 100 gram kabuksuz pişmiş bir patateste ortalama 93 kalori bulunur. Patates diyeti patatesin bu özellikleri değerlendirilerek hazırlanmış bir sistemdir. Kısa sürede kilo verme ihtiyacı olan kişilerin de bu diyeti tercih ettiği sıklıkla görülür.

Sağlık tartışmaları sürerken unutulmaması gereken nokta tek tip beslenmedir. Tek tip beslenmeye dayalı diyetlerin sağlığa zarar verme ihtimali yüksektir. Patates diyeti yalnızca haşlanmış patates, yoğurt ve suya dayalı bir beslenme biçimidir. Bu yüzden uzun süreli yapılmaması, maksimum 6 günde sona ermesi önem taşır.

Patates diyetinin avantajı ise zahmetsiz ve pratik olmasıdır. Patatesi bulmak ve satın almak kolay olduğu için seyahatteyken bile diyet sürdürülebilir. Haşlanmış olarak tüketeceğiniz patatesleri orta boy seçebilirsiniz. Hazır yoğurt kullanmak yerine ev yoğurdu tüketebilirsiniz. Tüm diyet seçeneklerinde olduğu gibi patates diyetinde de günde en az 2 litre su tüketmek önem taşır.

Bu diyet türünde tahıllardan, etten ya da meyvelerden destek alınmaz. Nişasta açısından zengin olan patates hakimiyetinde diyet tamamlanır. Bu da diyet süresince bünyede halsizlik ve durgunluk gibi etkilere yol açabilir. Diyet sonrası beslenmeye özen göstermek, verilen kiloların tekrar alınmaması için büyük önem taşır.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..