Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Ramazan Bayramında Nasıl Beslenmeliyiz?





Ramazan ayında tüketilen öğün miktarları azaldığından beslenmede birtakım değişiklikler meydana gelmektedir. Ramazan bayramında ise normal yemek yeme düzenine geçerken daha fazla yeme eğilimi gözlenebilmektedir. Bu durumda az miktarda öğün ile fazla yemek yerine az ve sık beslenmek daha doğru olacaktır. Ramazanda yavaşlayan metabolizmayı tekrar hızlandırmak için yapılması gereken ilk adım bayrama yeterli ve dengeli bir kahvaltıyla başlamaktır. Yiyecekler tüketilirken tokluk hissini arttırmak için iyi çiğnenmeli ve yavaş yenmelidir.

Bayramda ziyaretler sebebiyle kalabalık ortamlar oluşmakta ve bu durum bireyin daha çok yemesine sebep olabilmektedir. Bayram döneminde gelen tüm ikramlar bilinçsizce kabul edilmemeli, şerbetli tatlılar yerine sütlü tatlılar ve meyveler tercih edilmelidir. Ramazan ayı boyunca sıvı alımı azalmaktadır bu yüzden bayramda su tüketimi arttırılmalı ve diüretik etkiye sahip olan yani vücutta sıvı atımına neden olacak çay, kahve tüketimine dikkat edilmelidir.

Bayram boyunca kalabalık aile yemeklerinin sık olması yenilen yemek miktarını da arttırabilmektedir. Bu durumda porsiyon kontrolü yapılmalı, yemekler haşlama, fırında, ızgara gibi sağlıklı pişirme teknikleri kullanılarak hazırlanmalı ve tüm besin gruplarından dengeli bir tabak modeli oluşturulmalıdır.

Ramazan ayı boyunca akşamları ve gece geç saatlerde yemek yemeye alışılmaktadır. Ramazan sonrası da bu alışkanlıkların devam etmesi halinde kilo artışı ve sindirim problemleriyle karşılaşılabileceği için yatmadan 2-3 saat önce yemek yemenin kesilmesi alışkanlık haline getirilmelidir. Tüm bunlara ek olarak kişiye özel uygun egzersizle sağlıklı beslenme alışkanlığı desteklenmelidir.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..