Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Ramazan Sofralarının Vazgeçilmezi Hurma





  1. Hurma, folik asit, potasyum, demir, kalsiyum ve lif açısından iyi bir kaynaktır.
  2. Magnezyum, bakır, manganez gibi mineralleri ve B6 vitamini içerir. Ayrıca antioksidan açıdan da kuvvetlidir.
  3. 1 adet hurma 57 kcal, karbonhidrat (g) 2.7, Protein (g) 0.59, Yağ (g) 0.78 içermektedir.
  4. Bağışıklık sistemini güçlendirmektedir. Özellikle kanser hastalığına yakalanma riskini azaltan selenyum yüksektir.
  5.  Çok yüksek besin değeri yanında antioksidan görevi görmektedir. Hurmanın yüksek miktarda içerdiği antioksidanlar damar ve kalp tıkanıklarının risklerini azaltmaktadır.
  6. Bol miktarda kalsiyum ve fosfat içeren hurma genel anlamda kemik sağlığının korunmasına yardımcı olur.
  7. B6 vitamini sinir sitemini ve kasları önemli ölçüde güçlendirmektedir.
  8. Damar sertliği ile ilgili rahatsızlıklar artmaktadır. Hurmanın içerisinde bulunan vitamin ve besin kaynakları damar sertliği hastalıklarına karşı etkilidir.
  9. Rafine şeker yerine hurma kullanılarak tatlı ihtiyacının baskılanmasına yardımcı olmaktadır.
  10. Hurma lif içeriği yüksek besinlerden biridir, bağırsak sağlığı için de destekleyicidir.
  11. Antioksidanlar, hücrelerin vücudumuzda zararlı reaksiyonlara neden olabilecek serbest radikallerle savaşarak bizi korurlar. İncir ve kuru erik gibi meyvelere kıyasla, hurma yüksek antioksidan kapasitesine içeriğe sahiptir.
  12. Pektin içeriğinin yüksek olması doygunluk süremizi uzatmaktadır. Hurmanın pektin içeriğinin yüksek olması sindirim sistemini olumlu etkilemektedir.
  13. Potasyum açısından zengindir. Tansiyonun dengelemesine yardımcı olmaktadır.
  14. Hurmanın içerisinde yer alan çeşitli vitamin ve mineraller hafızanın güçlenmesine ve beyin fonksiyonlarının daha iyi çalışmasını sağlamaktadır.
  15. Yüksek lif içeriği ile midede uzun süre kalarak sindirimin yavaş olmasını sağlamaktadır. Böylelikle tokluk süresini uzatmakta ve daha az besinin tüketilmesini sağlar.

Uzm. Dyt. Eda Özer






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri