Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Sağlıklı Zayıflama ve Kilo Vermenin Yolları





Kilo verme söz konusu olduğunda sağlıklı yöntemlere başvurmak önerilir. Etkili olduğu söylenen pek çok uygulama arasından kişinin vücuduna uygun olanları seçmek gerekir. Temelinde herhangi bir kanıt bulunmayan fikirler sağlığı tehlikeye sokabilir. Bilim adamlarının yıllarca süren farklı çalışmaları göz önünde bulundurulmalıdır. Peki bu çalışmalara dayanarak ortaya çıkan sağlıklı zayıflama ve kilo verme yolları nelerdir? Gelin, birlikte inceleyelim...

- Çok düşük kalorilerle beslenmeyin. Kilo vermenin yolları matematiğe dayanır. Yaktığınız kaloriden daha az kilo alırsanız kilo vermek mümkün olur. Düşük kalori ile beslenmek ise bağışıklık sistemini etkiler. Hastalık, bitkinlik ve kas kaybı ortaya çıkar. Metabolizma yavaşladıkça kilo vermek daha zor hâle gelir.

- Yemeklerden önce su için. Bu, hem kadınlarda hem de erkeklerde işe yarayan yöntemlerden biridir. Su içmek metabolizmayı %30 oranında hızlandırır. Ayrıca yemekten önce su içmek tokluk hissini artıracağı için gereğinden fazla yemenizin de önüne geçmiş olur.

- İşlenmiş şekerden kaçının. Mısır şurupları gibi tatlandırıcılar kilo verme yolları konusunda önünüze çıkan en büyük engeldir. Sadece kilo vermek isteyenler için değil tüm insanlar için sağlığı tehdit edici etkiler taşır. Rafine şeker kalp hastalığı, şeker hastalığı ve benzer pek çok rahatsızlığa neden olur.

- Porsiyonlarınızı küçültün. Klişe bir yöntem gibi görünebilir. Fakat kilo verme yolları arasında psikolojinin gücünü hafife almayın. Küçük tabaklarda küçük porsiyonlar tüketmek kalori alımını azaltır. Ayrıca doyma hissinizi de kuvvetlendirir.

- Egzersizi ihmal etmeyin. Egzersizler en ideal kilo verme yolları arasında kabul edilir. Hem kalori yakmak hem de fiziksel ve zihinsel sağlığı korumak için ideal bir yöntemdir. Koşu ya da tempolu yürüyüş gibi kardiyo egzersizlerine ağırlık verin. Bu tarz hareketler göbek yağlarını ve iç organlar arasında oluşan yağlanmayı önler.

- Yeşil çay için. Kahve gibi yeşil çay da kilo vermeye yardımcıdır. Çünkü içeriğinde az da olsa kafein vardır. Ama daha da önemlisi kateşin adı verilen güçlü antioksidanlar barındırır. Sağlıklı zayıflama ve kilo verme yolları araştırmanızda yağ yakımını artıran yeşil çayla karşılaşabilirsiniz. Bu bitkinin gücünü önemseyin ve öğünlerinizden sonra 1 bardak tüketmeyi deneyin.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..