Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Sınava Hazırlananlar İçin Beslenme Önerileri





Sınava hazırlanan kişilerde ‘’dikkat’’ ve ‘’motivasyon’’ üzerinde durulması gereken en önemli noktalardandır. Sınava hazırlık sürecinde kişiler daha aktif olmalıyken zaman kavramını en iyi şekilde kullanmalıdır. Herkes hayatı boyunca belirli sınavlara girmiş ve bu sınavlara yönelik hazırlık muhakkak yapmıştır. Sınav stresi, bu yolda karşımıza çıkan ve bizi bazı noktalarda zorlayan olumsuz durumlardan biridir. Buna karşılık kişinin kendini motive edici faaliyetleri, aktif oluşu, planlı ve programlı çalışması stres faktörünü azaltmaya yardımcı olacaktır. Bunun dışında kişinin kaliteli ve doğru beslenme stratejilerini uygulaması, bu sürecin pozitif geçmesine ve aktif olma durumuna etkisinden söz etmemek mümkün değildir.

BESLENME ÖNERİLERİ

  • Yeterli ve dengeli beslenmenin, kişinin fiziksel ve sosyal açıdan sağlık bütünlüğünü korumayı destekleyici nitelikte olduğunu söyleyebiliriz.
  • Et, yumurta, kurubaklagil grubu, süt ve süt ürünleri, sebze ve meyve grubu, ekmek ve tahıl grubu olmak üzere 4 farklı kategoride sıralanan yiyecek gruplarını ‘’tabak modeli’’ oluşturulup tüketimi, kişinin her besin grubundan beslenerek hafızayı desteklemeye yardımcı olan vitamin ve mineral desteğini de sağlamış olacaktır.
  • Sınava hazırlanan kişilerde en önemli öğünlerden biri de kahvaltıdır. Yapılan birçok çalışmada kahvaltı yapan kişilerin okul başarısı daha yüksek bulunmuştur. Kahvaltıda protein içeriği yüksek olan yumurta ve peynir tüketimi tok tutucu özelliği sebebiyle tercih edilmelidir.
  • Ara öğünlerde süt, meyve, yoğurt, yağlı tohumlar tercih edilebilir.
  • Öğle ve akşam yemeklerinde kişiyi çok fazla rahatsız etmeyecek ve şişkinlik yaratmayacak yiyeceklerin tüketimi daha doğru olacaktır. Sınava birkaç gün kaldıysa kurubaklagil gibi gaz yapıcı besinlerin tüketimine dikkat edilmelidir.
  • Magnezyum, strese karşı savunma mekanizmalarını çalıştıran en önemli minerallerdendir. Yeşil yapraklı sebzelerin tüketimi magnezyumu arttırıcı etkiye sahiptir.
  • Fastfood gibi yüksek yağ ve karbonhidrat içeren yiyecek anlık doygunluk hissi sağlamakta fakat kısa sürede tekrar acıkmaya neden olmaktadır. Bu da kişinin düzensiz ve kalitesiz beslenme alışkanlığına edinmesine yol açacaktır.
  • Ders çalışırken tatlı, şeker, abur cuburlar yerine yağlı tohumlar kuru veya taze meyveler tercih edilebilir. Ceviz, fındık badem gibi kavrulmamış yağlı tohumlar önemli yağ asitleri sayesinde beyinde hücrelerin çalışmasında etkilidir.
  • Yetersiz su tüketimi konsantrasyonun azalmasına sebep olacağından su tüketimine dikkat etmek gerekmektedir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri