Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Yağ Yakımını Hızlandıran 5 Besin





  • YEŞİL ÇAY

Ortadoğu’da uzun yıllar ilaç olarak kullanılmış yeşil çay içerisindeki ‘ epi-gallo-kateşin-3-gallat’ adı verilen ve kısaca EGCG olarak adlandırılan bir biyolojik öğe sayesinde yağ yakım hızını arttırdığı yapılan araştırmalarda bulunmuştur. Günlük kullanım dozu 2-3 fincandır. Yeşilçay genel olarak gün içerisinde tüketilmelidir. Gece geç saatlerde içilmesi uykusuzluğa yol açabilir.

  • ZERDEÇAL

Hint safranı olarak bilinen zerdeçalın en önemli özelliği antiinflamatuar olmasıdır. Yani vücudu mikrop, virüs ve ilthapdan temizler. Ancak son yapılan araştırmalarda ise metabolizmayı hızlandırarak kilo kontrolüne de yardımcı olduğu saptanmıştır. Ağız içerisindeki sinir uçlarına etki ederek, iştahı azaltıyor ve tatlı isteğini engeller. Aynı zamanda bağırsak sindirim hareketlerini desteklemesi ile de zayıflamaya destek oluyor. 

Zerdeçalı çorbalarınıza, zeytinyağlı sebze yemeklerinize ekleyebilirsiniz. Veya ara öğününüze 1 kase yoğurt içerisine 1’er çay kaşığı karabiber ve zerdeçal ekleyerek tüketebilirsiniz.

  • KIRMIZI PUL BİBER

Acı bir tada sahip olan kırmızıbiber, ana maddesi olan kapsaisin, anti-tümör etkisi göstermektedir. 

Sindirim sistemi enzimlerinin üretimini de tetikleyerek sindirim sistemine destek olur.  Vücudun gıda ve toksinleri metabolize etme yeteneğine yardımcı olan gastrik sularında artmasını sağlar

Ayrıca vücut ısısını arttırır ve metabolizmanızı da daha hızlı çalıştırır. Son yapılan çalışmalar kahvaltıda tüketilen biberin iştahı azalttığı, bu nedenle insanların gün boyunca daha az kalori aldığı saptanmıştır.

  • HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI

Hindistan cevizi yağında bulunan orta zincirli yağ asitlerinin sindirimi daha zordur. Ve yakımı için daha çok enerjiye ihtiyaç vardır. Yani; günde 15-30 gram orta zincirli yağ asidi vücudun 24 saat içinde enerji harcamasını %5 arttırır ve toplamda fazladan harcanan günlük 100-120 kaloriye denk gelir.

1 çay kaşığı Hindistan cevizi yağını 1 fincan sade kahvenize ekleyerek tüketebilirsiniz.

  • KAHVE

Kahve içerisindeki kafein sayesinde metabolizmanızı hızlandırarak kilo vermenize de yardımcı olur; ancak krema, şeker gibi çok kalori içeren besinlerle kombinlenmediği sürece. Kahve çeşidi olarak filtre kahve, sade nescafe, americano, sade Türk kahvesi tercih edebiliriz. Yapılan araştırmalar kahvenin kanserden koruduğunu göstermiştir. 

 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri