Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Yağ Yakımını Hızlandıran 5 Besin





  • YEŞİL ÇAY

Ortadoğu’da uzun yıllar ilaç olarak kullanılmış yeşil çay içerisindeki ‘ epi-gallo-kateşin-3-gallat’ adı verilen ve kısaca EGCG olarak adlandırılan bir biyolojik öğe sayesinde yağ yakım hızını arttırdığı yapılan araştırmalarda bulunmuştur. Günlük kullanım dozu 2-3 fincandır. Yeşilçay genel olarak gün içerisinde tüketilmelidir. Gece geç saatlerde içilmesi uykusuzluğa yol açabilir.

  • ZERDEÇAL

Hint safranı olarak bilinen zerdeçalın en önemli özelliği antiinflamatuar olmasıdır. Yani vücudu mikrop, virüs ve ilthapdan temizler. Ancak son yapılan araştırmalarda ise metabolizmayı hızlandırarak kilo kontrolüne de yardımcı olduğu saptanmıştır. Ağız içerisindeki sinir uçlarına etki ederek, iştahı azaltıyor ve tatlı isteğini engeller. Aynı zamanda bağırsak sindirim hareketlerini desteklemesi ile de zayıflamaya destek oluyor. 

Zerdeçalı çorbalarınıza, zeytinyağlı sebze yemeklerinize ekleyebilirsiniz. Veya ara öğününüze 1 kase yoğurt içerisine 1’er çay kaşığı karabiber ve zerdeçal ekleyerek tüketebilirsiniz.

  • KIRMIZI PUL BİBER

Acı bir tada sahip olan kırmızıbiber, ana maddesi olan kapsaisin, anti-tümör etkisi göstermektedir. 

Sindirim sistemi enzimlerinin üretimini de tetikleyerek sindirim sistemine destek olur.  Vücudun gıda ve toksinleri metabolize etme yeteneğine yardımcı olan gastrik sularında artmasını sağlar

Ayrıca vücut ısısını arttırır ve metabolizmanızı da daha hızlı çalıştırır. Son yapılan çalışmalar kahvaltıda tüketilen biberin iştahı azalttığı, bu nedenle insanların gün boyunca daha az kalori aldığı saptanmıştır.

  • HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI

Hindistan cevizi yağında bulunan orta zincirli yağ asitlerinin sindirimi daha zordur. Ve yakımı için daha çok enerjiye ihtiyaç vardır. Yani; günde 15-30 gram orta zincirli yağ asidi vücudun 24 saat içinde enerji harcamasını %5 arttırır ve toplamda fazladan harcanan günlük 100-120 kaloriye denk gelir.

1 çay kaşığı Hindistan cevizi yağını 1 fincan sade kahvenize ekleyerek tüketebilirsiniz.

  • KAHVE

Kahve içerisindeki kafein sayesinde metabolizmanızı hızlandırarak kilo vermenize de yardımcı olur; ancak krema, şeker gibi çok kalori içeren besinlerle kombinlenmediği sürece. Kahve çeşidi olarak filtre kahve, sade nescafe, americano, sade Türk kahvesi tercih edebiliriz. Yapılan araştırmalar kahvenin kanserden koruduğunu göstermiştir. 

 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri