Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Yılbaşı Gecesi İçin Sağlıklı Beslenme Önerileri





Yeni yılla ilgili dileklerin en başında gelen “sağlık” dileği için, yılın son günü de yeterli ve dengeli beslenmeye dikkat etmek gerekmektedir. Yılbaşı gibi özel günlerde yanlış yiyecek tercihleri, yüksek enerji içeren şekerli ve yağlı gıdaların aşırı tüketimi ve alkol tüketimi sonrası mide problemleri, baş ağrısı, hazımsızlık ve şişkinlik gibi sorunlar yaşanabilir. Yılbaşı sofralarını sağllıklı sofralara dönüştürmek ve sindirim problemleri yaşamamak için yılbaşı akşamı da sağlıklı beslenme kurallarına uymaya özen gösterilmelidir.

  • Gün içerisinde tek bir öğüne yüklenmek yerine sabah, öğle ve akşam öğünlerinde dengeli bir şekilde gıda tüketmeye özen gösterilmelidir. Yeterli ve dengeli beslenme için her besin grubundan tüketim gerçekleştirilmelidir.
  • Yılbaşı günü akşam yemeğinde normalden daha ağır ve çeşitli yemek tüketilecekse, gün içindeki diğer öğünler daha hafif geçirilebilir. Burada kastedilen aç kalmak veya öğün atlamak değildir; yeterli ve dengeli bir kahvaltı sonrasında çorba, sebze yemeği, yoğurt, tam buğday ekmeğinden oluşan bir öğle yemeği ve ara öğünlerde tüketilebilecek meyvelerle akşam yemeğinin ağırlığı dengelenmiş olur. Tüm gün çok az besin tüketmek ters etki yaparak akşam daha fazla yemek tüketmeye neden olabilir.
  • Tek bir öğünde miktarı ve kalorisi yüksek yiyecekler tüketmek sindirim problemleri oluşmasına neden olabilir. Bu nedenle yılbaşı akşamında tüketilecek yiyeceklerin, bütün besin öğelerini yeterince içerecek şekilde dengeli olarak önceden planlanması ilk şart olmalıdır.
  • Akşam yemeğinden önce ara öğün tüketmek, akşam yemeğine kadar acıkmayı önleyerek yemek tüketiminde daha kontrollü davranış gösterilmesini sağlayacaktır.
  • Her zaman olduğu gibi gün içerisinde bol bol su içmek ihmal edilmemelidir. Çünkü su tokluk dengesini ayarlayacak ve rahat bir akşam geçirilmesine yardımcı olacaktır.
  • Mezelerin kızartılmış gıdalar ile hazırlanmamasına dikkat edilmelidir. Fırında veya buharda pişirilmiş sebze ağırlıklı, peynir veya yoğurtla hazırlanmış mezeler sağlıklı tercih olacaktır.
  • Ana yemek olarak kızarmış yağlı yiyecekler yerine ızgara, haşlanmış veya buğulanmış yiyecekler tercih etmek sağlığı korumak için doğru tercih olacaktır. Eğer yılbaşı sofralarının simgesi haline gelen hindi tercih edilecekse fırında pişmiş, az yağlı olmasına dikkat edilmelidir. Hindi, tavuk gibi etlerin derileri ve görünen yağları tüketilmemelidir.
  • Eğer yemek sonrasında tatlı tüketilecekse, akşam yemeğinde pilav, makarna, ekmek gibi karbonhidrat kaynağı yiyeceklerin porsiyon ölçülerine dikkat edilmesi gerekmektedir.
  • Yeni yıl sofrası uzun saatler etrafında oturulabilecek bir sofra olduğundan, düşük kalorili besinlere de masada mutlaka yer verilmelidir. Domates, salatalık, biber, marul yaprağı, brokoli, karnabahar, kereviz sapı gibi sebzeler atıştırmalık olarak hazırlanabilir.
  • Sofrada salata ihmal edilmemelidir. Salatalar hem sağlıklı hem de bol çeşitle sofrayı zenginleştirebilecek yiyeceklerdir.
  • Yeni yıl sofrasında, özellikle alkol tüketilecekse beraberinde su tüketmeye özen gösterilmelidir. Susuzluk hissedilmese bile, ertesi gün baş ağrısı ve halsizlik gibi sorunlarla karşılaşmamak için yeterli su tüketmeye özen gösterilmelidir.
  • Yılbaşı yemeğinin ardından tatlı tüketilecekse meyve tatlıları, dondurma veya sütlü tatlılar gibi hafif tatlılar tercih edilmelidir. Yağda kızartılmış, şerbetli ve kremalı tatlılardan kaçınılmalıdır.
  • Çerez, cips, çikolata gibi atıştırmalıklar yüksek şeker ve yüksek yağ içeriği nedeniyle gereksiz enerji alımına sebep olacaktır. Bu atıştırmalıklar akşam yemeğinden daha tehlikelidir ve gece boyunca sürer. Atıştırmalık olarak çiğ badem, fındık, ceviz, beyaz leblebi, taze veya kuru meyve gibi sağlıklı atıştırmalıklar miktarlarına dikkat ederek tüketilmelidir.
  • Yemekler her zaman geniş zaman diliminde çok iyi çiğnenerek tüketilmelidir. Yemekleri yavaş yavaş ve iyi çiğneyerek tüketmek, yemeğin tadına daha iyi varılmasını sağlar ve sindirim problemleri yaşama olasılığını azaltır.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri