Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Zayıflama Sürecinde Yeşil Çay Etkisi





Yeşil çay, diyet ve sağlık dostu bir bitkidir. Pek çok içeceğin aksine doğal ve güçlendirici etkiler barındırır. Metabolizmayı hızlandırarak yağ yakımını kolaylaştırdığı için pek çok kişi tarafından tercih edilir. Günümüzde diyetisyenlerin tavsiye listesinde de yeşil çaya sıkça rastlanır. İştah kesme özelliğiyle bilindiği ve katkı unsuru içermediği için zayıflamaya katkısı büyüktür. Peki zayıflama sürecinde yeşil çayın etkisi tam olarak nedir?

- Yeşil çayın muhteviyatında yağ yakıcı özellikler mevcuttur. Ayrıca metabolizmayı hızlandırır ve kilo vermek isteyenlerin zayıflamasına sürat kazandırır. Egzersiz hareketlerinin daha etkili sonuç vermesine yardımcı olur.

- Geceleri acıkmak kilo alma yolunda en önemli dezavantajdır. Yeşil çay bu dezavantajı bir faydaya dönüştürür. Geç vakitte bir şeyler atıştırmak isteyenler birkaç bardak yeşil çayı tercih edebilir. Böylece çay etkisi iştahı keserek gece öğününün önüne geçilmesini sağlar.

- Yeşil çayın içerisinde yer alan kateşin maddelerinin özünü yitirmemesi önem taşır. Bu yüzden çay demlenirken kesinlikle kaynama derecesinde su kullanılmamalı. Önceden kaynatılan su ocaktan alınıp 3-4 dakika dinlendirilmeli. Sonrasında yeşil çaylar suya bırakılmalı. 5 dakika daha beklendikten sonra tüketilmeli.

- Zayıflama sürecinde önemli bir yardımcı olan yeşil çayın doğru şekilde tüketilmesi gerekir. Doğru yöntemlerle demlenen çay günde 2-3 bardak aralığında tüketilebilir. Bu sayede içindeki yararlı maddeler etkisini gösterir ve kilo verme süreci hız kazanır.

- Yeşil çay yüksek tansiyon hastalığı olan kişilerde çarpıntı ya da tansiyon yükselmesi gibi etkiler doğurabilir. Diyet sürecinizde öncelikle bir uzmandan destek almak vazgeçilmez unsurdur. Bilinen bir rahatsızlığı olmayan kişiler dahi günde 3 bardaktan fazlasını tercih etmemelidir. Yan etkiler bünyeye zarar verebilir.

- Yeşil çay ödem sökücü etkiye de sahiptir. Özellikle kadınlar ödem probleminden muzdarip olduklarını sıklıkla belirtirler. Yeşil çay muhteviyatında bulunan maddeler sayesinde diüretik etki taşır. Ödemin vücuttan sağlıklı bir biçimde atılmasını sağlar.

- Sabah kahvaltısında yeşil çayla birlikte meyve ya da yumurta tercih edilebilir. Öyle yemeğinde ise ızgara tavuk ve sebze çorbasının ardından yeşil çay içilebilir. Ara öğünde yeşil çay tüketimine gerek yoktur. Mühim olan diyet programına yeşil çayı en faydalı biçimde adapte edebilmektir.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..