Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Fit Vücut Nasıl Elde Edilir?

 Fit Vücut Nasıl Elde Edilir?

Bir fit vücut nasıl elde edilir merak ediyorsanız sorunun cevabının sporla ilgili olacağını da bilmeniz gerekecektir.

 

Fit vücut nasıl elde edilir ve nasıl bu şekil korunabilir? Tabi ki düzenli egzersiz ve sağlıklı beslenmeyle! Ancak bu kadar işin içinden çıkmanız mümkün değildir.

 

Egzersiz yaparak ve daha fazla hareket yaparak kalori tüketiminizi artırabilirsiniz. Mümkün olduğunca yürümeye veya bisiklete binmeye çalışın ve asansör yerine merdivenleri kullanın.

 

Haftada 2 veya 3 kez egzersiz yapmayı deneyin. Kalori tüketiminizi artırmak için kullanabileceğiniz sayısız spor var. HIIT , tabata veya devre antrenmanı gibi yüksek yoğunluklu antrenman yöntemleri özellikle etkilidir.

Fit Olmak İçin Tüyolar

 

Dayanıklılık ve kuvvet antrenmanı sadece kalori yakmaya yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda kasları inşa eder ve vücudu tonlandırır. Spor aktivitesi, bir sonraki öğünde aldığımız karbonhidratlarla dolan kasların enerji rezervlerini boşaltır. Bu şekilde, vücudun yağ birikintilerine dönüştürebileceği karbonhidratlar pratik olarak yoktur.

 

Spor ayrıca stres seviyeniz üzerinde olumlu bir etkiye sahip olabilir. Fiziksel aktivite, kilo vermeyi zorlaştıran stres hormonlarını azaltır. Fit vücut nasıl elde edilir işte tüyolar!

 

  • Canınız tatlı çekiyorsa dişlerinizi fırçalayın.
  • Sadece alışkanlıktan yememeye çalışın.
  • Dışarıda yemek yiyorsanız, kalori bombalarına dikkat edin.
  • Küçük tabaklar kullanın.
  • Yavaş ve bilinçli yiyin. Yemekten sonra doygunluk hissi yaklaşık 20 dakika sürer.
  • Alkol içmeyin.
  • Yeterli uyku almak.
  • Şekerli atıştırmalıkları daha sağlıklı atıştırmalıklarla değiştirin ve her zaman elinizin altında bulundurun.

 

Bazal metabolizma hızını artırın

 

Kasları güçlendirin. Aslında, yağsız kas kütlesi en çok kalori yakan dokudur: Bu nedenle egzersiz yoluyla güçlendirmek, aynı zamanda antrenman sırasında enerji tüketmenin yanı sıra bazal metabolizmayı artırmak anlamına da gelir.

Bu nedenle, her egzersiz için 8 ila 12 tekrar yaparak her bir kas grubunu çalıştırmaya çalışmak iyidir. İdeal olan, evde veya spor salonunda çok işlevli bir araç kullanmaktır. Spor salonuna veya evde gitmeye zamanımız yoksa profesyonel bir ekipman için yerimiz yoksa serbest ağırlık antrenmanlarını da tercih edebiliriz. Beslenmeyle desteklenen bu çalışmaların başarıyla sonuçlanması için sürdürülebilir olması önemlidir.

Diyete dikkat edin

Mükemmel bir vücuda sahip olmak için sondan bir önceki tavsiyemiz, diyete dikkat etmektir: Kalorileri aşmamaya ve proteinler gibi temel bir bileşeni dışarıda bırakmamaya çalışıyoruz.

Aslında sadece kalorileri kontrol altında tutmak yeterli değildir. Sadece kalori alımını azaltmak sadece yağ değil kas kütlesini de kaybetmemize neden olabilir. Meyveleri, sebzeleri ve sağlıklı yağları unutmayan ve düşük glisemik indeksli karbonhidratlar (yani rafine şekerler ve doymuş yağlar içermeyenler) içeren protein açısından zengin bir diyet, metabolizmayı engellememize ve optimal bir vücut ağırlığına ulaşmamıza yardımcı olur, bu da risklerden kaçınır. Fit vücut nasıl elde edilir sorusuna cevap olarak bu tedbirleri almanız son derece önemlidir.

 


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır