Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Protein Diyeti ile Zayıflamak Mümkün!

 Protein Diyeti ile Zayıflamak Mümkün!

Protein diyeti hızlı ve kalıcı kilo kaybı sağlar. Birçok ünlü insan bu diyete güveniyor. Peki siz hangi besinlerle bu diyeti yapabilirsiniz?

 

Protein diyeti özellikle sporcuların sıkça tercih ettiği diyetler arasındadır. Birçok kadın da bu diyetle hamileliğinin verdiği kiloları çok kısa sürede vermeyi ve rekor sürede mükemmel fiziksel şeklini geri kazanmayı başarmıştır.

 

Protein diyeti, aşırı yağ yakmaya ve kas oluşturmaya yardımcı olduğu için kas gelişimi için de uygundur. Bir diyet hedefi takip etmek ve bunu başarmak için çalışıyoruz tutmaya yardımcı olur.

 

Protein diyeti neden bu kadar popüler?

 

Protein diyeti çok hızlı ve kolay bir şekilde kilo vermenizi sağlar. Karbonhidratlar ve yağlar yerine: proteinler, proteinler, proteinler… Ayrıca aşağıdaki avantajları sunar:

 

  • Günlük hayata kolayca uyum sağlar
  • Aç kalmazsınız
  • Kısa sürede başarı
  • Kalori hesaplaması yok
  • Minimum yo-yo etkisi riski
  • Metabolizmanın daha uzun süreler boyunca daha fazla aktivasyonu
  • Kaloriler daha hızlı yakılır
  • Negatif enerji dengesi durumunda kas kütlesi kaybından korunma

 

Proteinler genellikle daha uzun süre tok kalmanızı sağlar. Karbonhidratlardan daha az kaloriye sahiptir ; ancak kalori açığına rağmen aç hissetmezsiniz. Azaltılmış kalori alımı sayesinde fazla kilolar kaybolur.

 

Protein Diyeti: Nasıl Çalışır?

 

Protein diyetinde yediğiniz şeylerin çoğu yüksek proteinli yiyeceklerdir. Yumurta, yağsız et, balık, sebze ve az yağlı peynir gibi süt ürünleri ve yoğurt yiyebilirsiniz. Protein içecekleri de, bir protein diyetinde de faydalı olabilir.

 

Her diyette olduğu gibi, protein diyeti için de  "yasaklanmış yiyecekler" listesi vardır. Yani makarna, pirinç ve patates gibi karbonhidrat bakımından zengin besinler ve tabii ki ekmek! Yüksek fruktoz içeriği verilen meyveler de kepekli ürünlerin yanı sıra sınırlandırılmalıdır.

 

Yağ, türüne bağlı olarak kolesterolü yükseltebilir ve bu nedenle minimum dozlarda alınmalıdır. Çok fazla protein içeren, ancak genellikle sağlıksız yağlar açısından çok zengin olan tütsülenmiş etlere özellikle dikkat edilmelidir.

 

Sağlıklı yağlar esas olarak çoklu doymamış yağlar (örneğin fındık) ve omega 3 yağ asitleridir (örneğin keten tohumu ve somon). Trans yağlardan kızartılmış veya hazır ürünlerden kesinlikle kaçınılmalıdır.

 

           

 

 

 


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır