Sevgililer Günü

Sevgililer gününe özel 20 tam günlük paketlerde %10 indirim !

İndirimden faydalanmak için
AŞK14 kodu ile online alım yapabilir
yada 212 288 02 12 numaralı müşteri
hizmetlerimizi arayabilirsiniz.
Son gün: 14.02.2018


Kapat
HEMEN BİLGİ AL






HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Beslenme Günlüğü Tutmanın Faydaları





Beslenme günlüğü, gün içerisinde tüketilen tüm yiyecek ve içeceklerin saatleri ve miktarları not edilerek oluşturulur. Beslenme günlüğü tutmanın amacı sağlıklı beslenmeye odaklanmak ve beslenme düzeninde yapılan hatalarla ilgili farkındalığı arttırmaktır. Günümüzde çoğu kişi genellikle neyi ne kadar tükettiğinin farkında olmadan beslenmektedir. Hangi yiyecek veya içeceğin ne kadar tüketildiğinin farkında olmak, dengeli beslenme ve kilo kontrolü açısından büyük önem taşımaktadır. Yapılan araştırmalar, beslenme günlüğü tutan kişilerin daha sağlıklı ve dikkatli beslendiklerini göstermektedir.

Beslenme günlüğü;

  • Beslenme ile ilgili pozitif yönde kalıcı davranış değişikliği yaratmak için önemli bir araçtır.
  • Beslenme düzeni ve alışkanlıkları ile ilgili mevcut durumu değerlendirmeyi ve bu değerlendirme doğrultusunda sorunların anlaşılıp düzeltilmesini sağlar.
  • Herhangi bir yiyecek veya içecek tüketileceği zaman daha doğru tercihlere yönelmeyi sağlar.
  • Porsiyon kontrolü sağlamayı kolaylaştırır. Düşünmeden büyük porsiyonlar tüketmenin önüne geçer.
  • Gereksiz atıştırmaların önüne geçilmesine yardımcı olur. Son tüketilen öğünün üzerinden çok kısa bir zaman geçtiği görüldüğünde, bunun gerçek bir acıkma olmayıp duygusal kaynaklı bir istek olabileceği anlaşılabilir.
  • İzlenebilirliği sağlar. Günlüğün diyetisyen ile paylaşılması, yapılan doğruların ve yanlışların objektif olarak değerlendirebilmesi için önemlidir.
  • Düzeltilmesi gereken davranışları ortaya çıkarır. Örneğin; akşam yemeğinde fazla porsiyon tükettiğini fark eden biri ikindi ara öğünü yaparak akşam öğününde porsiyon kontrolünü daha kolay sağlayabilir.
  • Duygusal yorumlar eklemek, hangi duyguda ne kadar yemek tüketildiğinin anlaşılmasını kolaylaştırır. Hangi ruh hali içerisinde iken ne tarz yiyeceklerin tüketildiği de kolaylıkla fark edilmiş olur.
  • Yer ve zamanın, beslenme tutumunu nasıl etkilediğinin fark edilmesini ve buna göre önlemler alınmasını sağlar.

Zaman içinde sağlıklı yeme davranışının benimsenmesini sağlayarak, kilo kaybı ile birlikte sağlığın iyileşmesine katkıda bulunur.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri