Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Daha Kaliteli Bir Uyku İçin Nasıl Beslenmeliyiz?





Sağlıklı bir uyku kişinin hem bedenen hem zihnen aktif olmasında çok etkilidir. Günümüzde teknolojinin de gelişmesiyle birlikte uyku problemleri artmaya başlamıştır. Yapılan birçok çalışmada uyku kalitesinin azalması ile sağlıksız beslenme alışkanlığı ilişkili bulunmuştur. İdeal uyku süresi yaşa göre ve kişiden kişiye göre değişmekle birlikte yapılan bir çalışmada 6 saatten az ve 9 saatten fazla uyuyan kişilerin beden kütle indekslerinin (BKİ) daha yüksek olduğu bulunmuştur.

Uykusuzluk sadece sağlıksız beslenmeye neden olmamaktadır aynı zamanda konsantrasyon düşüklüğü, halsizlik gibi durumlara da neden olduğundan kişinin hem sosyal hem de iş hayatını etkilemektedir.

Beslenmenizde ufak değişikliklerle kaliteli bir uyku uyuyarak, uyku problemlerinin önüne geçebilirsiniz.

  • Uykusuzluk problemi yaşıyorsanız özellikle akşam yemeklerine dikkat etmelisiniz. Ağır, yağlı yemekler şişkinlik, hazımsızlık gibi sindirim problemlerine neden olabileceğinden akşam öğünlerinde sağlıklı pişirme teknikleri uygulanmış yemekler tercih edilmelidir. Yemeğinizin yanında yoğurt tüketmek uykuya geçinize yardımcı olacaktır.
  • Uyumadan 1-2 saat önce içeceğiniz 1 fincan papatya, melisa çayı gibi bitki çayları uykuya geçişinizi kolaylaştırmada etkili olacaktır.
  • Gün içerisinde tüketilen çok tuzlu gıdalar susama hissini arttıracağından uyku kalitenizi etkileyebilir bu sebeple aşırı tuz tüketiminden kaçınılmalıdır.
  • Kafein genellikle uykuya dalmayı zorlaştırır fakat bu durum kişiden kişiye göre değişmektedir. Kahve, çay, gazlı içecekler gibi kafein içeriği yüksek içecekler tükettiğinizde uyku kalitenizin etkilendiğini hissediyorsanız kafein alımınızı uyku süresinizden 7-8 saat önceye çekmenizde fayda var.
  • Uyumadan 2-3 saat öncesinde ara öğününüzde ılık süt veya yoğurt tercih etmek de uykuya geçişinizi kolaylaştıracaktır. Laktoz intolerasyonunuz varsa laktozsuz süt veya kefir de tercih edebilirsiniz.
  • Triptofandan zengin besinler  (süt, muz .. ) kaliteli uykuya yardımcı olur çünkü triptofan aminoasidi seratonine dönüşürken seratonin de melatonine dönüşür ve uyku hissinin artmasına yardımcı olur.
  • Obezite, uyku apnesi gibi uykuyla ilgili problemlere neden olacağından kişinin ideal kilo aralığında olması oldukça önemlidir eğer kilo probleminiz varsa mutlaka bir beslenme uzmanı kontrolünde ideal kiloya ulaşılmalıdır.
  • Gün içerisinde sağlıklı beslenirseniz hormonlarınızda olumlu yönde etkileneceğinden uyku kaliteniz içinde faydalı olur. O yüzden sağlıklı bir uyku kısacası sağlıklı bir yaşam için yeterli ve dengeli beslenerek ideal kiloda olmak oldukça önemlidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..