Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Daha Kaliteli Bir Uyku İçin Nasıl Beslenmeliyiz?





Sağlıklı bir uyku kişinin hem bedenen hem zihnen aktif olmasında çok etkilidir. Günümüzde teknolojinin de gelişmesiyle birlikte uyku problemleri artmaya başlamıştır. Yapılan birçok çalışmada uyku kalitesinin azalması ile sağlıksız beslenme alışkanlığı ilişkili bulunmuştur. İdeal uyku süresi yaşa göre ve kişiden kişiye göre değişmekle birlikte yapılan bir çalışmada 6 saatten az ve 9 saatten fazla uyuyan kişilerin beden kütle indekslerinin (BKİ) daha yüksek olduğu bulunmuştur.

Uykusuzluk sadece sağlıksız beslenmeye neden olmamaktadır aynı zamanda konsantrasyon düşüklüğü, halsizlik gibi durumlara da neden olduğundan kişinin hem sosyal hem de iş hayatını etkilemektedir.

Beslenmenizde ufak değişikliklerle kaliteli bir uyku uyuyarak, uyku problemlerinin önüne geçebilirsiniz.

  • Uykusuzluk problemi yaşıyorsanız özellikle akşam yemeklerine dikkat etmelisiniz. Ağır, yağlı yemekler şişkinlik, hazımsızlık gibi sindirim problemlerine neden olabileceğinden akşam öğünlerinde sağlıklı pişirme teknikleri uygulanmış yemekler tercih edilmelidir. Yemeğinizin yanında yoğurt tüketmek uykuya geçinize yardımcı olacaktır.
  • Uyumadan 1-2 saat önce içeceğiniz 1 fincan papatya, melisa çayı gibi bitki çayları uykuya geçişinizi kolaylaştırmada etkili olacaktır.
  • Gün içerisinde tüketilen çok tuzlu gıdalar susama hissini arttıracağından uyku kalitenizi etkileyebilir bu sebeple aşırı tuz tüketiminden kaçınılmalıdır.
  • Kafein genellikle uykuya dalmayı zorlaştırır fakat bu durum kişiden kişiye göre değişmektedir. Kahve, çay, gazlı içecekler gibi kafein içeriği yüksek içecekler tükettiğinizde uyku kalitenizin etkilendiğini hissediyorsanız kafein alımınızı uyku süresinizden 7-8 saat önceye çekmenizde fayda var.
  • Uyumadan 2-3 saat öncesinde ara öğününüzde ılık süt veya yoğurt tercih etmek de uykuya geçişinizi kolaylaştıracaktır. Laktoz intolerasyonunuz varsa laktozsuz süt veya kefir de tercih edebilirsiniz.
  • Triptofandan zengin besinler  (süt, muz .. ) kaliteli uykuya yardımcı olur çünkü triptofan aminoasidi seratonine dönüşürken seratonin de melatonine dönüşür ve uyku hissinin artmasına yardımcı olur.
  • Obezite, uyku apnesi gibi uykuyla ilgili problemlere neden olacağından kişinin ideal kilo aralığında olması oldukça önemlidir eğer kilo probleminiz varsa mutlaka bir beslenme uzmanı kontrolünde ideal kiloya ulaşılmalıdır.
  • Gün içerisinde sağlıklı beslenirseniz hormonlarınızda olumlu yönde etkileneceğinden uyku kaliteniz içinde faydalı olur. O yüzden sağlıklı bir uyku kısacası sağlıklı bir yaşam için yeterli ve dengeli beslenerek ideal kiloda olmak oldukça önemlidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri