Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Diyette Motivasyon

Diyette Motivasyon

Diyet yaparken en önemli unsurlardan biri sürekliliktir. Kilo verebilmeniz ve verdiğiniz kiloları koruyabilmeniz için motivasyona sahip olmanız ve bunu devam ettirmeniz gerekir. Diyet yapan kişilerin çoğu yüksek motivasyonla diyete başlayıp en ufak olumsuz giden bir durumla karşılaştıklarında motivasyon düşüşü ile diyetlerini bırakırlar. Motivasyonumuzun yüksek olmadığı hiçbir işte başarılı olamayacağımız gibi diyet yaparken de motivasyonumuzun düşük olması bizi olumsuz etkileyecek, hedefimize ulaşmamızı engelleyecektir.

Diyette motivasyonu sağlayabilmek için yaşam tarzımızda ve düşünce yapımızda bazı değişiklikler yapmalıyız. İlk olarak kendimize inanmalı ve güvenmeliyiz. “Ya hep ya hiç” kuralını hayatımızdan çıkarmalı en ufak bir kaçamak yaptığımızda tüm emeklerimizin boşa gittiği düşüncesinden sıyrılmalıyız. Herkesin kaçamak yaptığı zamanlar olabilir, önemli olan size yol gösteren diyetisyeninizin önerdiği şekilde dengeleyebilmeyi öğrenmektir.

Diyet dışına çıkmayı düşündüğünüz zaman neden zayıflamak istediğinizi aklınıza getirin. Yiyeceklere bağımlı olmadığınızı kendinize hatırlatın. Bedeninizin mi yoksa duygularınızın mı sizi yemeye yönelttiğini sorgulayın. Bu şekilde düşünmek diyete bakış açınızı değiştirecektir.

Diyet yaparken dikkat edilmesi gereken önemli unsurlardan biri de hedef belirlemektir. Kendinize ulaşılabilir, küçük hedefler belirlerseniz hedefe ulaştıkça diyete bağlılığınız artar ve daha motive olursunuz.

Yiyecekler dışında kendimizi mutlu eden şeyleri keşfedip o alanlara yoğunlaşmak, diyetinizde sosyal medyayı kullanmak, birlikte diyet ve spor yapan arkadaş grubu oluşturmak bu sürede size iyi gelecektir.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır