Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Egzersiz Tek Başına Kilo Yönetimini Destekler mi?





Öncelikle hep karıştırılan fiziksel aktivite ve egzersiz kelimelerinin ne anlama geldiğini öğrenelim. Fiziksel aktivite gün içinde yaptığımız her türlü hareketi içerirken, egzersiz planlı, tempolu ve düzenli hareketler bütünüdür. Düzenli egzersiz yapmanın sağlıklı kilonun sürdürülmesi, dayanıklılığın, gücün ve esnekliğin artmasındaki rolünün yanı sıra kronik hastalıklara yakalanma riskini de azalttığı açıkça bilinmektedir. Egzersizin bu kişisel faydalarının yanında, sosyal yönden de çok önemli faydaları bulunmaktadır. Sağlıklı yaşam ve hastalıklardan korunmak için egzersizin belirli bir süre ve sıklıkta devamlılığı gerekmektedir. Yaşa ve cinsiyete göre önerilen egzersizin süresi, şiddeti ve sıklığı farklılık göstermekle birlikte yetişkin bireyler için haftalık en az 150 dk orta şiddette egzersiz önerilmektedir.

Düzenli egzersiz yapmak, sağlıklı yaşam ve kilo kontrolü için oldukça önemlidir fakat sadece egzersiz yapmak yeterli mi?

Yeterli ve dengeli beslenme; egzersizin yanı sıra bireylerin fiziksel ve zihinsel performanslarını etkileyen önemli faktörlerdendir. Yeterli ve dengeli beslenme planları ise kişiye özel hazırlanmalıdır. Egzersize başlamadan 3-4 saat önce karbonhidrattan (CHO) zengin, gastrointestinal sistemi rahatsız etmeyecek, kolay sindirilebilen bir öğün tercih edilmelidir. Sonrasında ise toparlanma amaçlı ilk yarım saat içerisinde CHO içerikli, az yağlı gıdalar tüketilmelidir. Protein tüketiminde sanılanın aksine fazla protein alımı doğru değildir. Beslenmenin içinde sağlıklı yağlara da yer verilmelidir. Egzersiz süresince sıvı alımına da dikkat edilmesi gerekir. Sıvı tüketimi yetersizse vücutta dehidratasyonun olumsuz etkileri görülür.

Düzenli egzersiz yapıyorum ve kalori yakıyorum yani istediğim her şeyi yiyebilirim düşüncesi oldukça yanlıştır. Tüketilen yüksek kalorili, besin değeri olmayan gıdalar vücuda ekstra yüke sebep olur ve egzersizle bu kalorileri yakmak saatler alacaktır. Yapılan egzersiz sonrası yetersiz ve dengesiz beslenmek aynı zamanda vücutta kas kütlesi ve sıvı kayıplarına yol açar. Egzersiz öncesinde ve sonrasında doğru şekilde beslenilirse yapılan egzersiz vücut için anlamlı hale gelecektir. Kilo vermek, almak ya da sağlıklı kilosunda kalmak isteyen tüm bireyler egzersiz ile birlikte beslenmelerine de özen gösterirlerse başarılı sonuçlar elde edeceği bildirilmiştir. Beslenmenize dikkat etmeden istediğiniz kadar egzersiz yapın bu sizin sağlıklı ve formda olmanız için yeterli olmayacaktır. Beslenme ve egzersiz, her ikisi de sağlıklı yaşamanın olmazsa olmazlarıdır bunun içinse yeterli ve dengeli beslenmeyi düzenli egzersizden ayrı düşünmemeniz gerekmektedir.

Bu süreçte Fedbox kapıya teslim diyet yemek servisi olarak; danışanlarımızın egzersiz süresince sağlıklı beslenmelerini sağlamak ve diyet sürecini pratik hale getirmek için çalışıyoruz. Uygun protein, karbonhidrat, yağ dengesi ve kalori seçenekleriyle hazırladığımız diyet yemekleri ile diyet-egzersiz sürecinizi verimli hale getirmekteyiz. Özellikle egzersiz öncesi ve sonrası sağlıklı yemek hazırlamada, vakit problemi yaşayan danışanlarımız için de pratik ana ve ara öğün seçenekleriyle kilo yönetimi sürecini daha konforlu hale getirmekteyiz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri