Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Gece Atıştırmalarını Önlemek İçin 10 Tavsiye





Gece yenen yemekler, ihtiyacınız olandan daha fazla kalori tüketmenize, kilo almanıza ve sabahları kalktığınızda kendinizi yorgun, halsiz hissetmenize sebep olabilir.

 

Gece yemek yeme ataklarını önlemek için neler yapmalı?

1- Alışkanlıkları değiştirmek için sorunun nedeninin tanımlanması gerekmektedir. Gündüz aşırı derecede kısıtlanmış yiyecek alımı, can sıkıntısı, üzüntü veya öfke gibi duyguları frenlemek için yiyeceğe yönelim artmaktadır. Bu durumlar obezite ve depresyon ile ilişkilendirilmiştir. Nedeni tanımlamak, sorunu çözmek için doğru adımları atmanıza yardımcı olabilir.

 

2- İnsanlar birçok sebepten dolayı gıdaya ulaşmaktadır. Eğer aç değil ama yine de kendinizi geceleri yemek yerken buluyorsanız, bunun nelere yol açabileceğini düşünmelisiniz. Gece yemeğinizin nedenini ve bunu tetikleyenleri tanımlamak için, “yiyecek ve ruh hali” günlüğünüzü tutabilirsiniz. Duygularınızın yanında yemek yeme alışkanlıklarınızı görmek, davranışları tanımlamanıza yardımcı olacak ve herhangi bir olumsuz davranış döngüsünü kırmaya çalışmanızı sağlayacaktır.

 

3- Yiyecek alımını gün boyunca belli süreler de ayarlamak kilo kontrolünü sağlamakta önemlidir. Uyku eksikliği daha yüksek kalorili ve düşük kaliteli diyetlerle ilişkilendirilmiştir. Uzun bir süre, yetersiz uyku obezite ve ilgili hastalık riskini arttırabilir. Yemek ve uyku sürelerini rutinine göre yapmak, sağlıksız davranış döngülerini kırmanıza yardımcı olabilir.

 

4- Gün içerisinde yemeklerinizi planlamak ve sağlıklı atıştırmalıklarınızı yanınıza almak, yanlış yemek seçimlerinde bulunma olasılığınızı azaltarak gündüz açlıklarından da kurtulmanıza yardımcı olabilir.

 

5- Akşamları yiyecek düşünceleriyle uğraşıyorsanız yeni bir hobi bulabilir veya akşam aktiviteleri planlayabilirsiniz. Bu durum, zihninizin meşgul olmasına yardımcı olacaktır.

 

6- Olumsuz duygulardan kurtulmak ve rahatlamak için yemek yerine başka bir yol bulmaya çalışmalısınız. Araştırmalar, egzersiz ve gevşeme tekniklerinin gece yeme sendromu ve yeme bozukluklarını yönetmeye yardımcı olabileceğini göstermiştir. Rahatlama teknikleri arasında nefes egzersizleri, meditasyon, yoga, hafif egzersiz veya germe yer alabilir.

 

7- Geceleri aşırı yeme, genellikle gündüz düzensiz yeme alışkanlıklarıyla ilişkilendirilmiştir. "Sağlıklı" beslenme şekillerine göre gün boyunca planlı aralıklarla yemek kan şekerinizi stabil tutmanıza yardımcı olabilir. Ayrıca, açlık, yorgunluk, sinirlilik veya gıda eksikliğinden kaynaklanan duygulanımların önlenmesine yardımcı olabilmektedir. Araştırmalar düzenli yemek süreleri (günde 3 veya daha fazla kez yemek) olanların daha iyi iştah kontrolüne ve daha düşük ağırlığa sahip olduklarını göstermektedir. Genel olarak, günde 3 kereden daha az yemek yeme, iştahınızı ve yiyecek seçiminizi kontrol etme yeteneğinizi azaltabilir.


 

8- Beslenmenize proteini dahil etmek açlığınızı kontrol etmenize ve gün boyunca daha tok hissetmenize yardımcı olabilir.

 

9- Geceleri özellikle yüksek yağlı, şekerli ve paketli ürün tüketmeye eğilimliyseniz, onları evinizden çıkarabilirsiniz. Kolayca ulaşılamaması durumunda,  yeme olasılığınız daha azdır. Evinize sağlıklı yiyecekler alabilirsiniz.

 

10- Duygusal bir destek ağı oluşumu, sizi buzdolabına götürecek negatif duyguları yönetmenin yollarını bulmanıza da yardımcı olabilir. Gece yeme sendromunuz veya yeme bozukluğunuz varsa profesyonel yardım alabilirsiniz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri