Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Kilo Vermek İçin 7 Günlük Ketojenik Diyet Programı

Kilo Vermek İçin 7 Günlük Ketojenik Diyet Programı

7 günlük ketojenik diyet şeması 4 kg'a kadar kilo vermenizi sağlayabilir, nasıl çalıştığını ve artılarını ve eksilerini görelim.

 

7 günlük ketojenik diyet listesiyle kolayca kilo verebilirsiniz. Kilo kaybı için en çok takip edilen diyet ketojenik diyettir. Ketojenik diyet, protein ve yağ bakımından zengin, ancak karbonhidrat bakımından düşük bir diyete dayanır ve genellikle çok fazla spor yapanlar, özellikle vücut geliştiriciler tarafından lipitleri hızlı bir şekilde yakmak ve yağsız kütleyi korumak ve tanımlamak için kullanılır.

 

Aşağıda listelediğimiz 7 günlük ketojenik diyet, haftada 4 kg'a kadar kaybetmenizi sağlar, ancak bilmeniz gereken birçok dezavantajı vardır.

 

Pazartesi

Kahvaltı: Tam yoğurt (2 kavanoz), pişmiş jambonlu küçük sandviç

Öğle yemeği: morina, közlenmiş patlıcan (yaklaşık 300 gram), 1 küçük elma

Akşam: tavuk (200 gr), salata, 1 küçük meyve

 

Salı

 

Kahvaltı: tam yağlı inek sütü (yaklaşık bir fincan 200ml), 1 dilim tereyağlı ekmek

Öğle yemeği: domuz pirzolası (200g), kabak (300g), 1 küçük meyve

Akşam yemeği: hindi (250g) domatesli karışık salata, küçük meyve

 

Çarşamba

 

Kahvaltı: tam yağlı süt ve kırmızı meyve kasesi

Öğle yemeği: kral karides (250 gr), ıspanak, küçük meyve

Akşam yemeği: omlet, radicchio, küçük meyve

 

 

Perşembe

 

Kahvaltı: müsli ve kuru meyve ile tam yoğurt

Öğle yemeği: domates salatası (200 gram), ricotta (yaklaşık 150 gr.), Meyve

Akşam yemeği: çipura, marul, meyve

 

Cuma

 

Kahvaltı: chia tohumlu puding (1 porsiyon)

Öğle yemeği: ahtapot salatası, enginar, meyve

Akşam yemeği: pişmiş balık, ekşi pazı, sızma zeytinyağı, meyve

 

Cumartesi

 

Kahvaltı: tam yağlı süt ve 2 peksimet

Öğle yemeği: dana biftek, mantar, meyve

Akşam yemeği: limonlu tarak, tavada kızartılmış brokoli, meyve

 

 

Pazar
Kahvaltı: taze kırmızı meyveler ile tam yoğurt
Öğle yemeği: mantarlı dana fileto, meyve
Akşam yemeği: somon, karnabahar, meyve


Atıştırmalık olarak ceviz, antep fıstığı ve badem, parmesan, peynirli pastırma ruloları ve diğer birçok yağlı lezzet ve proteini tercih edebilirsiniz. Baharatlar için sızma zeytinyağı mükemmeldir, ancak bu diyet tereyağına da izin verir. Bir beslenme uzmanı tarafından belirlenmesi gereken 7 günlük ketojenik diyet doğru miktarlarına dikkat etmek gerekir.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır