Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de


Silivri’ ye ilk ve tek gönderim yapan diyet yemek firması olmaktan mutluyuz.

Siparişleriniz için
(0 212) 288 0 212 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.


Kapat
Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Metabolizmanızı Hızlandırmak İçin Uygulamanız Gereken 7 Basit Yöntem





1- Metabolizmanızı Uyandırın

Vücudumuzdaki birçok hormon güneş ışığı ile etkileşim halinde çalışmaktadır. Sende vücudun biyolojik saatine ayak uydurarak erken saatlerde metabolizmanı canlandırabilirsin.

2- Su Hayattır

Vücudumuz için en önemli besin maddesi sudur. Organlarımızın düzenli çalışması, bağırsak hareketlerinin düzenlenmesi ve vücudun toksinlerden arındırılmasında en önemli etkenlerden bir tanesidir. Günde minimum 2 litre su tüketmeye çalışın metabolizmanızı canlandırın.

3- Ara Öğünler Unutulmasın!

Ana öğünlerde aşırıya kaçmamak istiyorsanız ara öğünlerini ihmal etmeyin. Ara öğünler hem metabolizmanı hızlandırmanıza hem de ana öğünlerde daha hızlı tokluk sağlamanıza yardımcı olur. Bu yüzden ara öğünlerini atlayarak kaloriden kazanç sağlayacağınızı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz demektir.

4- Spor

Fiziksel aktivite arttırılması metabolizmanın hızlanması demektir. Yağ yakımını olumlu yönde etkiler. Vücuttaki yağ oranı azalıp kas oranı arttıkça metabolizma da hızlanmaktadır.

5-Lif Tüketimi

Lif içeriği yüksek besinler bağırsak hareketlerinin hızlanmasını ve bu sayede metabolizmanın hızlanmasını sağlar. Sebze-meyveler, kurubaklagiller ve tam tahıllı ürünler en iyi lif kaynaklarıdır. Günlük beslenmenizde her besin grubuna yer vererek lif tüketiminizi arttırabilirsiniz.

6- Baharatlar

Baharatların içerisinde bulunan bazı etken maddeler metabolizmanın hızlanmasına yardımcı olurlar. Özellikle kırmızı biberde bulunan kapsaisin denilen etken maddenin metabolizma üzerinde olumlu etkilerini gösteren birçok çalışma mevcuttur. Karabiber, zerdeçal ve zencefil metabolizma hızlandıran baharatlara birer örnektir.

7-Yeşil Çay- Kahve

Yeşilçay ve kahvenin içerisinde bulunan kafein metabolizmaya yardımcı bir diğer seçenektir. Özellikle spordan yarım saat önce içeceğiniz 1 fincan yeşilçay veya kahve performans üzerine olumlu etkilere sahiptir.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri