Kupon Kodunuz:
30 tam günlük paket alımlarında 150 TL indirim fırsatını kaçırma!
MERHABA
Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Ofis Çalışanlarına Sağlıklı Beslenme Önerileri





   Ofis çalışanları, yoğun iş temposu sonucu düzensiz beslenme ve hareketsiz yaşam gibi nedenlerden dolayı obeziteye ve metabolik hastalıklara yakalanma riski yüksektir.

   Ofis çalışanlarının kilo almalarına sebep olabilecek davranışlar; kahvaltıyı atlamak, ara öğün olarak abur cubur tüketmek, öğle yemeklerinde fast food tarzı yiyecekler tercih etmek, su yerine şekerli çay, kahve, meşrubat tüketmek ve sürekli oturarak çalışmak gibi nedenler gösterilebilir.

   Yaşamımızın her alanında yeterli ve dengeli beslenmenin, sağlığımızı korumak için anahtar olduğu unutulmamalı ve çalışma ortamında bunu başarıyla sağlamak için aşağıdaki önerilere uymaya dikkat edilmelidir.

  • ANA ÖĞÜNLERİ ATLAMAYIN

   Öğün atlamak, kan şekerindeki dengesizlik ve iştah kontrolünü zorlaştırır. Bu nedenle gün içinde 3 ana öğün atlanmamalıdır.

   Sabah erken kalkıp atlanan kahvaltı, güne enerjisiz başlanmasına neden olur. Bununla birlikte enerji içeriği yüksek olan poğaça, açma, börek gibi kolay ulaşılabilen gıdalar yüksek karbonhidrat içerdikleri için, uyku ve yorgunluk hissi yaratacaktır ve kilo korunmasını zorlaştıracaktır. Protein içeren peynir, yumurta, domates, salatalık, zeytin, tam tahıllı ekmek ile yapacağınız kahvaltı gün içindeki iş verimini arttıracaktır.

   İyi bir kahvaltıdan sonra sağlıklı beslenme için öğle yemeği seçimlerinize dikkat etmelisiniz. Öğle öğününde makarna, pilav, börek gibi fazla karbonhidrat içeriği yüksek besinler tüketildiğinde öğleden sonra yorgunluk ve konsantrasyonda bozukluk gibi belirtiler oluşabilir. Bu nedenle öğle yemeklerinde doğru dengelenmiş yiyecekleri içermelidir.

  Günün yoğunluğunun ardından akşam eve gelince yenilen yemek en az gün içindeki öğünler kadar önemlidir. Akşam yemeğinde de yeterli ve dengeli beslenmek gece atıştırmalıklarının önüne geçecektir.

  • SAĞLIKLI ARA ÖĞÜNLER TERCİH EDİN

  Masa başı çalışanların kolay ulaşılabilir karbonhidrat içeriği yüksek kek, bisküvi, çikolata gibi atıştırmalıklar yerine süt, yoğurt, ayran, meyve, kuru yemiş gibi sağlıklı ara öğünleri tercih etmeleri kilo kontrolünü sağlamalarına yardımcı olacaktır.

  • SU TÜKETİMİNİ ATLAMAYIN

   Ofis ortamında bolca tüketilen çay ve kahve gibi içeceklerin asla su yerine geçmediği hatta aksine vücutta sıvı kaybına sebep oldukları unutulmamalıdır. Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ); kadınların günde 10 bardak, erkeklerin 14 bardak su içmesi gerektiğini belirtmektedir.

  • · FİZİKSEL AKTİVETİNİZİ ARTTIRIN

Küçük değişikliklerle ofis içinde fiziksel aktivitenizi arttırmanız mümkün. Asansör ve yürüyen merdivenler yerine merdivenleri kullanmayı tercih edin. Ofis içinde işinizi telefonla halletmek yerine iş arkadaşınızın yanına giderek fiziksel aktivitenizi arttırabilirsiniz.                  






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri