Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Oruç Diyeti Nasıl Çalışır?

Oruç Diyeti Nasıl Çalışır?

Oruç diyeti son dönemlerde en popüler olan diyetler arasındadır. Birçok kişi için uygulaması pratik ve kolaydır.

 

Oruç diyeti son dönemde en popüler olan diyetler arasındadır. Açıkçası her dengeli beslenmede olduğu gibi bu durumda da kalorilerin azaltılması kontrollü bir şekilde gerçekleşir ve vücudumuzun çeşitli avantajlardan faydalanmasını sağlar.

 

Kalorilerin azalmasını sağlayan temel noktaya "kontrollü" denir çünkü hızlı kilo vermeyi vaat eden ama aslında kısa süreli ve vücudumuza zararlı olan sert diyet rejimlerinin aksine bu durum vücudumuzun değişikliklere alışmasını sağlar.

 

Akşam Oruç Tutun Kilo Verin

 

Akşam açlık diyeti olarak da ifade edilen oruç diyeti akşam hafif bir şekilde yatağa girmenizi de sağlayacaktır. Bu yemek planına göre, aslında, mideyi ağırlaştırmamak, onu zor gıdaların sindirimi ile meşgul etmemek, uykuyu değiştiren zahmetli bir süreç önemlidir.

 

Aslında, akşam oruç diyeti, kilo kaybını ve iyi bir dinlenmeyi teşvik etmek için akşam 5'ten sonra katı yiyecekleri ortadan kaldırmanın ana kuralıdır .

 

Bu diyeti uygulayarak on beş günde 3 kilo verebilirsiniz, ancak arındırıcı bir rejim olduğu için de şişkinliğinizi azaltmanızı sağlar. Bir şok diyeti uzun süre takip edilmemesi gerektiği için, tavsiye edilen, birbirini takip eden iki haftadan fazla takip edilmemesidir.

 

Akşam yemeğine bağlı kısıtlamanın yanı sıra, akşam oruç diyeti sizi normal yemeye davet eder, ancak kahvaltıdan öğleden sonra atıştırmalıklarına kadar ölçülü bir şekilde yemek yemeye davet eder, bunun yerine bir akşam yemeği olarak sıvı tüketimini içerir (17'den itibaren).

 

Diyet sırasında, özellikle hayvansal kaynaklı proteinlerin alımını azaltmanın gerekli olacağı bir zaman olacaktır. Çeşitli araştırmalara göre söz konusu proteinler, bazı patolojilerin yanı sıra hücrelerin yaşlanmasından da sorumludur.

 

Hayvansal proteinler hakkında bahsedilen olumsuz noktalar bitkisel proteinlerde bulunmaz, aksine vücudumuza birçok fayda sağlar.

 

Oruç Diyet Menüsü

 

 

Fakat bu diyette ne yiyebiliriz ve nelerden kaçınmalıyız? Önerilen besinler arasında miktar olarak meyve ve sebzeler, karbonhidratlar ve yağlar (tabii ki iyi olanlar) bulunmaktadır. Et, bu diyete göre kesinlikle ortadan kalkması gereken bir besin. Açıkçası, eti ortadan kaldırırsak, onu başka yiyeceklerle değiştirmeliyiz. Sayabileceğimiz besinler arasında bakliyat çeşitleri ve pek çok tahıl vardır. Ancak balık haftada 2 ila 3 kez tüketilebilir.

 

Ton balığı ve somon gibi bazı türler yüksek cıva içeriğine sahiptir, bu nedenle onlardan kaçınmak en iyisidir . Diğer çeşitleri sardalya, uskumru  oruç diyeti dahilinde güvenle tüketilebilir.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır