Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de


Silivri’ ye ilk ve tek gönderim yapan diyet yemek firması olmaktan mutluyuz.

Siparişleriniz için
(0 212) 288 0 212 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.


Kapat
Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Sağlıklı Bir Yaşam İçin Nelere Dikkat Edilmeli?





   Dünya Sağlık Örgütü (WHO)’nün tanımına göre sağlık; sadece hastalık ve sakatlık durumunun olmayışı değil, bedence, ruhça ve sosyal yönden tam bir iyilik halidir. Bu tanıma göre sağlıklı yaşam, beden sağlığının iyi olması kadar ruhsal ve sosyal yönden de iyi olmakla sağlanabilir. İnsan vücudu duygular, hormonlar ve çevresel faktörler ile kompleks bir yapıdadır. Bu nedenle sağlıklı yaşam hedefine ulaşmak için çok çeşitli değişkenler üzerinde durmak gerekmektedir.

  • Sağlığın korunmasında ve hastalıkların önlenmesinde yeterli ve dengeli beslenme temeldir.
  • Fiziksel özelliklere uygun ideal kilo aralığında kalınması sağlığın korunması için önemlidir.
  • Çok düşük kalorili diyetler yapmak yerine yeterli ve dengeli beslenme yaşam tarzı haline getirilmelidir.
  • Güne mutlaka kahvaltı ile başlanmalı, öğle ve akşam yemekleri atlanmamalıdır.
  • Ara öğünler her bireyin kendi yaşam tarzına, fiziksel ihtiyaçlarına göre ayarlanmalıdır. Ara öğünlerde boş kalori kaynakları olan abur cuburlar yerine kuru-taze meyve, süt ve süt ürünleri, yağlı tohumlar, tam tahıl ürünleri gibi sağlıklı seçenekler tercih edilmelidir.
  • Yemekler her zaman çok iyi çiğnenmelidir. Her lokmadan sonra çatalın bırakılması, yavaş yeme hedefini sağlamayı kolaylaştırır.
  • Yeterli miktarda sıvı alınmasına dikkat edilmelidir.
  • Aç karınla alışverişe çıkmak, yanlış tercihlere yönelmeye neden olabilir. Bununla birlikte ihtiyaçlara göre alışveriş listesi yapıp bu listeye bağlı kalarak alışveriş yapılması da sağlıksız tercihlerin önüne geçecektir.
  • Sigara ve alkolden kaçınmak sağlıklı yaşamın olmazsa olmazıdır.
  • Asitli içecekler, abur cuburlar, yağda kızartılmış yiyeceklerden her zaman uzak durulmalıdır.
  • Günlük lif alımını arttırmanın sağlık üzerinde pek çok yararı vardır. Yulaf, kuru baklagiller, sebze ve meyveler çözünen lif kaynağıdır ve kolesterolü düşürücü etki sağlarlar. Çözünmeyen lifler bağırsakların “boşaltımını” kolaylaştırır. Tam tahıllı yiyecekler çözünmeyen lifler için iyi bir kaynaktır.
  • Probiyotikler; bağırsağın doğal dengesini sağlayan, vücudumuzu zararlı bakterilere karşı koruyan, bağışıklığı güçlendiren dost bakterilerdir.  Yoğurt, kefir gibi probiyotik içeren gıdalara beslenmede yer verilmelidir.
  • Fazla tuz tüketimi sağlık üzerinde riskli durumlar yaratabilir. Dünya Sağlık Örgütü (WHO)’nün önerisine göre günlük 5 gramın üzerinde tuz tüketilmemelidir.
  • Aktif olmak sağlıklı yaşamın olmazsa olmazıdır. Spor salonuna gidecek ya da açık havada egzersiz yapacak vakit bulunamadığında dahi küçük egzersizler, yürüyüşler yapmak alışkanlık haline getirilmelidir.
  • Erken tanı ve düzenli sağlık kontrolleri hastalıklarla savaşmanın en kolay yoludur ve hayat boyu ihmal edilmemelidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri