Kupon Kodunuz:
30 tam günlük paket alımlarında 150 TL indirim fırsatını kaçırma!
MERHABA
Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Sağlıklı Bir Yaşam İçin Nelere Dikkat Edilmeli?





   Dünya Sağlık Örgütü (WHO)’nün tanımına göre sağlık; sadece hastalık ve sakatlık durumunun olmayışı değil, bedence, ruhça ve sosyal yönden tam bir iyilik halidir. Bu tanıma göre sağlıklı yaşam, beden sağlığının iyi olması kadar ruhsal ve sosyal yönden de iyi olmakla sağlanabilir. İnsan vücudu duygular, hormonlar ve çevresel faktörler ile kompleks bir yapıdadır. Bu nedenle sağlıklı yaşam hedefine ulaşmak için çok çeşitli değişkenler üzerinde durmak gerekmektedir.

  • Sağlığın korunmasında ve hastalıkların önlenmesinde yeterli ve dengeli beslenme temeldir.
  • Fiziksel özelliklere uygun ideal kilo aralığında kalınması sağlığın korunması için önemlidir.
  • Çok düşük kalorili diyetler yapmak yerine yeterli ve dengeli beslenme yaşam tarzı haline getirilmelidir.
  • Güne mutlaka kahvaltı ile başlanmalı, öğle ve akşam yemekleri atlanmamalıdır.
  • Ara öğünler her bireyin kendi yaşam tarzına, fiziksel ihtiyaçlarına göre ayarlanmalıdır. Ara öğünlerde boş kalori kaynakları olan abur cuburlar yerine kuru-taze meyve, süt ve süt ürünleri, yağlı tohumlar, tam tahıl ürünleri gibi sağlıklı seçenekler tercih edilmelidir.
  • Yemekler her zaman çok iyi çiğnenmelidir. Her lokmadan sonra çatalın bırakılması, yavaş yeme hedefini sağlamayı kolaylaştırır.
  • Yeterli miktarda sıvı alınmasına dikkat edilmelidir.
  • Aç karınla alışverişe çıkmak, yanlış tercihlere yönelmeye neden olabilir. Bununla birlikte ihtiyaçlara göre alışveriş listesi yapıp bu listeye bağlı kalarak alışveriş yapılması da sağlıksız tercihlerin önüne geçecektir.
  • Sigara ve alkolden kaçınmak sağlıklı yaşamın olmazsa olmazıdır.
  • Asitli içecekler, abur cuburlar, yağda kızartılmış yiyeceklerden her zaman uzak durulmalıdır.
  • Günlük lif alımını arttırmanın sağlık üzerinde pek çok yararı vardır. Yulaf, kuru baklagiller, sebze ve meyveler çözünen lif kaynağıdır ve kolesterolü düşürücü etki sağlarlar. Çözünmeyen lifler bağırsakların “boşaltımını” kolaylaştırır. Tam tahıllı yiyecekler çözünmeyen lifler için iyi bir kaynaktır.
  • Probiyotikler; bağırsağın doğal dengesini sağlayan, vücudumuzu zararlı bakterilere karşı koruyan, bağışıklığı güçlendiren dost bakterilerdir.  Yoğurt, kefir gibi probiyotik içeren gıdalara beslenmede yer verilmelidir.
  • Fazla tuz tüketimi sağlık üzerinde riskli durumlar yaratabilir. Dünya Sağlık Örgütü (WHO)’nün önerisine göre günlük 5 gramın üzerinde tuz tüketilmemelidir.
  • Aktif olmak sağlıklı yaşamın olmazsa olmazıdır. Spor salonuna gidecek ya da açık havada egzersiz yapacak vakit bulunamadığında dahi küçük egzersizler, yürüyüşler yapmak alışkanlık haline getirilmelidir.
  • Erken tanı ve düzenli sağlık kontrolleri hastalıklarla savaşmanın en kolay yoludur ve hayat boyu ihmal edilmemelidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri