Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Sağlıklı Diyet Yemekleri İçin 5 İpucu

Sağlıklı Diyet Yemekleri İçin 5 İpucu

Sağlıklı diyet yemekleri FedBox ile kapınıza geliyor. Peki evinizdeki diğer öğünlerde nasıl yemek pişirmeniz gerekiyor?

 

Sağlıklı diyet yemekleri sipariş ederken bazı hususları biliyor olmanız şarttır. Bazen sağlıklı ve dengeli beslenmek için ne pişirileceğini düşünmek zordur. Çünkü günümüzde yemek hazırlamak için zaman kısadır ve hayal gücü yetersizdir. Ancak küçük bir yöntemle her şey daha kolay olacak, bu ipuçlarını uygulamaya koyun ve her şeyin daha basit olacağını göreceksiniz.

 

  1. Hızlı, sağlıklı ve besleyici yemek tarifleri koleksiyonu oluşturun

 

İnternetteki yemek kitaplarında, dergilerde, sağlıklı ve diyet yemek tarifleri bulmak artık çok kolay . Yaklaşık yirmi tane topladığınızda, her seferinde yeni bir tane seçin. Birkaç hafta boyunca her gece farklı bir akşam yemeği yiyeceksiniz. Tarifleri bitirdikten sonra baştan başlayabilirsiniz.

 

2) El kilerinize sağlıklı malzemeler sağlayın

 

Taze alışveriş yapmak için az yeriniz veya zamanınız varsa, meyve, sebze ve balıkları dondurucuda saklayın . Diğer gıdalar ise tam tahıllar, konserveler (baklagiller, ton balığı, domates vb.), tavuk veya sebze suyu, baharatlar ve otlar olarak kilerde güvenle saklanabilir. Sağlıklı diyet yemekleri malzemeleriyle kısa sürede çorba veya makarna yapabilirsiniz.

 

3) Hayatınızı kolaylaştıracak pratik çözümler benimseyin

 

Dondurulmuş sebzeler tazelerinin yerini alabilir eğer vaktiniz kısıtlıysa önceden yıkanmış poşetlerde salata veya kullanıma hazır önceden kesilmiş sebzeleri tercih edebilirsiniz. Bütün tavuk için aynı şey süpermarkette kesilmiş paketleri veya et lokantasından bütün tavuğu veya kasapta bulduğunuz baharatlanmış ve pişmeye hazır eti seçebilirsiniz.

 

4) Sonucu ikiye katlayın: bir kez hazırlayın ve çift sağlıklı ve diyet öğünü alın

 

Bir tarif için yarım doğranmış soğan veya yarım biber gerekiyorsa, durmayın: diğer yarısını kesin ve başka bir akşam yemeği için ayırın , buzdolabında veya derin dondurucuda saklayabilirsiniz. Ragù yapmak için hindiyi kızartmanız mı gerekiyor? Biraz daha ekleyin ve ertesi gün yiyeceğiniz taco veya biberleri doldurmak için kullanın. Kahverengi pirinç veya kinoa pişirmeniz gerekiyorsa, miktarı ikiye katlayın ve başka bir yemek için dondurun. Tahıllar nemli kalır ve mikrodalgada ısıtabilirsiniz.
 

5) Sık sık kendin için yemek yapar mısın? Tek porsiyonluk yemekler kullanın

 

Tek porsiyonluk yemekler tipik olarak ihtiyacınız olan protein, sebze ve nişastaları içerir. Sağlıklı ve dengelidirler , ayrıca yıkanacak daha az tencere ve tava bırakma avantajına sahiptirler.

İşte bu basit ipuçları ile her gün düşünmek zorunda kalmadan sağlıklı diyet yemekleri organize etmek daha kolay olacaktır.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır