Ara Tutar 0.000,00
Toplam İndirim 000,00
Ödenecek Toplam Tutar 0.000,00

Salgın Döneminde Beslenme

Salgın Döneminde Beslenme

Salgın döneminde beslenme son derece önemli vitamin ve mineralleri almanız için en önemli detaylardan biridir.

 

Salgın döneminde beslenme normal beslenme alışkanlıklarından bir tık daha nitelikli olmalıdır. Grip mevsimi doruğa çıkarken, tüm tatil mevsimi yiyecekleri yılın bu zamanında tüketilirken, diyetlerimizi bizi doyurucu, mutlu ve sağlıklı tutacak yiyecekler ve vitaminlerle dengelemek daha da hayati hale geliyor.

 

Kışın, vücudumuz güneş ışığı gibi daha az hayati besin alır. Aşırı soğuktan korunmak için sık sık evde kalmayı tercih ettiğimiz için güneşte olmaktan kaynaklanan D Vitamini eksikliği çekiyoruz. Alışveriş merkezlerinde, ofislerde, evlerde ve havaalanlarında tıka basa dolu olmakla birleştiğinde, vücudumuz soğuk algınlığı veya gripten korunmak için doğal savunmamızı biraz güçlendirebilir.

 

İdeal olarak, ihtiyaç duyduğunuz vitaminleri, mineralleri ve besinleri gerçek yiyeceklerden almak daha iyidir, çünkü yiyeceklerdeki tüm besinler genellikle emilimi artırmak için birlikte çalışır. Aşağıda, grip mevsiminde sağlıklı kalmak için yemeniz gereken en iyi vitamin ve yiyeceklerin bir listesi bulunmaktadır.

 

Omega-3 yağlı asitler

 

Omega-3 yağları bir dizi iş yapar - en büyük faydaları anti-inflamatuar ve antioksidan etkileridir, yani daha sağlıklı beyin hücrelerini ve beynin daha az bozulmasını teşvik edebilirler. Araştırmalar, düzenli olarak omega-3 tüketen kişilerin depresyona girme olasılığının daha düşük olduğunu bile gösteriyor.

 

D vitamini

 

Bazen güneş ışığı vitamini” olarak da adlandırılan D vitamini, doğrudan güneş ışığına maruz kaldığında cildinizde doğal olarak üretilir. Birçok insan, kanlarında yeterli vitamin seviyelerini sağlamak için belirli yiyecekler ve takviyeler yoluyla da alır. Grip mevsiminde kullanışlı olan belirli hastalıklara karşı direnci artırmak için yeterli miktarda D vitamini gereklidir. Salgın döneminde beslenme normalden daha fazla D vitamini alma gerektirmektedir. Özellikle karantina döneminde evde çok kalmışsanız!

 

 

B12

 

Yeterli B12 vitamini düzeylerini korumanın kemik sağlığını destekleyebileceğine yaygın olarak inanılmaktadır. Aslında, bu vitaminin düşük kan seviyeleri, artan osteoporoz riski ile ilişkilendirilmiştir. B12 vitamini de kırmızı kan hücresi oluşumunda rol oynar. B12 vitamini seviyeleri çok düşük olduğunda, kırmızı kan hücrelerinin üretimi değişir ve megaloblastik anemiye neden olur.

 

Meyveler ve Sebzeler

 

Meyveler ve meyveler, gezegendeki en sağlıklı yiyecekler arasındadır. Ve iyi bir sebeple. Birincisi, meyveler vücudunuzdaki serbest radikalleri kontrol etmeye yardımcı olan antioksidanlarla yüklüdür. Çalışmalar ayrıca meyve ve meyvelerin hücreleri yüksek kan şekeri seviyelerinden koruyabileceğini, insülin duyarlılığını artırmaya yardımcı olabileceğini ve yüksek karbonhidratlı öğünlere kan şekerini ve insülin tepkisini azaltabileceğini öne sürüyor.


© 2022 Fedbox | Tüm Hakları Saklıdır