Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Sigaranın Besin Tüketimine Etkisi





Sigara; kardiyovasküler hastalıklar, solunum sistemi hastalıkları ve çoğu kanser türü için büyük bir risk faktörüdür. Yapılan çalışmalarda, sigara içen bireylerin, sigara içmeyenlere göre C vitamini, folik asit, posa, A vitamini, çoklu doymamış yağ asitleri, demir, beta karoten ve E vitamini alımları düşük çıkmıştır. Doymuş yağ alımları ise daha fazla bulunmuştur. Yapılan çalışmalarda sigara içen bireylerin, içmeyenlere göre daha sağlıksız beslendikleri özellikle rafine ürün tüketimlerinin daha yüksek olduğu ve meyve sebze tüketimlerinin daha az olduğu görülmüştür. Ayrıca sigara içen bireylerde vücudun savunma sisteminde antioksidan olarak görev alan A, C ve E vitaminlerinin kandaki seviyeleri düşük bulunmuştur. Sigara içen bireyler yetersiz ve kalitesiz beslenmelerinin yanı sıra sigaradan kaynaklanan serbest radikal dediğimiz zararlı maddelerinde etkisi altındadırlar.

Serbest radikallerden kaynaklanan oksidatif hasara duyarlılığı azaltmak için beslenmede bazı unsurlara dikkat etmek gerekir.

  • Yeterli miktarda sebze ve meyve tüketimine önem verilmedir.
  • Sigara içen bireylerin C vitamini ihtiyacı normal bireylerin iki katıdır. Bu yüzden C vitaminince zengin olan kivi, kırmızıbiber, kuşburnu, portakal, limon, maydanoz, yeşil yapraklı sebzeler ve salata günlük beslenmede eksik edilmemelidir.
  • Beslenmede E vitamininden zengin besinlere yer verilmelidir.
  • Antioksidan içeriği yüksek besinler tercih edilmelidir.
  • Her gün 1-2 su bardağı kadar süt ve süt ürünleri tüketilmelidir.
  • Kırmızılahana, havuç, brokoli, tere, ıspanak, semizotu, marul, nane gibi sebzelerin tüketimine özen gösterilmelidir.
  • Ananasta proteinlerin sindirimine yardımcı bromelain enzimi bulunması ve bu enzimin toksin atımını kolaylaştırması sebebiyle porsiyon kontrolüne dikkat ederek ananas tüketilebilir.
  • Omaga-3 ve omega-6’dan zengin balık, semizotu, keten tohumu gibi besinlere beslenmede mutlaka yer verilmelidir.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..