Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Tatilde Kilo Almamanın Püf Noktaları





Çalışan binlerce insan, özellikle yaz mevsiminde hayal ettiği tatil planını hayata geçirmek ister. Uzun bir yılı yoğun şekilde çalışarak geçiren bireyler için tatil yapma isteği son yıllarda daha da artmış durumda olduğu söylenilebilir. Bu sebeple ‘’Kendime biraz zaman ayırmam gerek.’’ ‘’Tatil yapmak benim de hakkım.’’ gibi cümleleri çok sık duyarız. Bu durumda otellerde ‘’her şey dahil’’, ‘’açık büfe’’ anlayışını cazip hale getirebilir ve kişiler zayıflama sürecindeyse diyete sadık kalmayı zorlaştırabilir.

Tatilde kilo alıp dönmemek ve tatil süresinde kilo kontrolünü sağlamak için beslenmenizde bazı noktalara dikkat etmenizde fayda var.

Kahvaltı

Güne mutlaka kahvaltı yaparak başlayın. Kahvaltı kişiyi dinç tutmakla beraber gün    içerisinde yapacağı aktiviteler için enerji sağlar.

Kahvaltıda protein tüketimine dikkat edilmeli.

Kahvaltıda tüketeceğiniz yumurta veya peynir protein kalitesi açısından oldukça önem taşımasıyla beraber tok tutma özelliğine sahiptir.  Bu gıdaların yanında mevsimine uygun olacak şekilde tüketilen yeşillik, domates, biber gibi besinler vitamin ve mineral alımınıza destek olacaktır.

Ara öğünleri atlamayın

Ara öğün, bir sonraki öğünde porsiyon kontrolünü sağlayacaktır. Mevsim meyvesi, ayran, yoğurt gibi gıdalar ara öğün olarak tercih edilebilir.

Öğle ve akşam yemeği

Sağlıklı pişirme teknikleriyle hazırlanmış et, tavuk, balık veya sebze ve kuru baklagil yemeklerini öğle veya akşam öğünlerinde tercih edebilirsiniz. Mide problemi yaşamamak ve gereksiz kalori almamak için kızartmalar tercih edilmemelidir. Ana yemeğin yanında sosuna dikkat ederek salata tercih edebilirsiniz.

Açık büfenin olmazsa olmazı elbette tatlıdır. Bu noktada tatlıdan vazgeçemiyorsanız tercihinizi porsiyon miktarına ve sıklığına dikkat ederek sütlü veya meyve tatlılarından yana kullanabilirsiniz.

Sıvı alımı

Tatilde daha aktif olabilmek, besinleri daha kolay sindirebilmek ve halsizlik hissetmemek için su tüketimi oldukça önemlidir. Tatil yerlerinde genellikle bulunan meyve dilimleriyle hazırlanmış aromalı sular, su tüketimini kolaylaştırmak için tercih edilebilir.

Aktif olun

Zayıflama sürecindeyseniz tatilinizi aynı zamanda kilo veriminiz için de fırsata çevirebilirsiniz. Yaz mevsiminde tatil yapıyorsanız yüzme, koşu gibi egzersizleri, kış mevsiminde tatil yapıyorsanız da kayak gibi yüksek aktiviteli egzersizleri tercih edebilirsiniz.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..