Sevgililer Günü

Sevgililer gününe özel 20 tam günlük paketlerde %10 indirim !

İndirimden faydalanmak için
AŞK14 kodu ile online alım yapabilir
yada 212 288 02 12 numaralı müşteri
hizmetlerimizi arayabilirsiniz.
Son gün: 14.02.2018


Kapat
HEMEN BİLGİ AL






HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Tuz Tüketiminizi Azaltmanın Yolları





Günlük sodyum ihtiyacımız 2400 mg olup tuz alımı da buna bağlı olarak günlük 5 g olmalıdır. Bu miktarda ortalama bir çay kaşığının dörtte birine denk gelmektedir.  Ne yazık ki çoğu kişi bu oranın çok daha fazlasını almaktadır.

Obezite, diyabet, kanser gibi birçok hastalıkla ilişkilendirilen fazla tuz tüketimi, yüksek kan basıncına sebep olur ve hipertansiyon riskini arttırmaktadır. Fazla tuz tüketimi aynı zamanda, idrar ile vücuttan kalsiyum atımını arttırdığı için kemiklerde kalsiyum kaybına neden olmaktadır. Kemiklerden kalsiyumun azalması ise kemik erimesine neden olmaktadır.

Tuz tüketimini azaltmak için öncelikle masadan tuzluğun kaldırılması ve yemeklerin tadına bakılmadan tuz ilave edilme alışkanlığından vazgeçilmesi gerekir. Turşu, salamura, konserve, ketçap, hazır soslar gibi tuz içeriği yüksek ürünlerin tüketimine dikkat edilmelidir.  Yemekleri hazırlarken tuz yerine nane, fesleğen, kekik, biber, maydanoz, dereotu gibi bitkiler kullanılması tuz tüketimini azaltmaya yardımcı olacaktır. Ayrıca marketten alınan hazır paketli gıdaların etiketlerini mutlaka okumalı içeriğindeki tuz miktarına göre bilinçli alışveriş yapılmalıdır.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri