Kupon Kodunuz:
30 tam günlük paket alımlarında 150 TL indirim fırsatını kaçırma!
MERHABA
Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:




           

MENU

GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Veganlar İçin Sağlıklı Beslenme Önerileri





Vegan, bitkisel besinleri tüketen, hayvansal besinleri ise hiç tüketmeyen kişi olarak tanımlanmaktadır. Vegan beslenme tipi, bitkisel kaynaklı yiyecekleri içerir. Vegan diyetinde sağlıklı beslenme önerilerine uyulduğunda yeterli ve dengeli beslenmenin sağlanması mümkündür. Ancak protein açısından dikkatli olunmalı ve bitkisel protein kaynakları iyi kullanılmalıdır.

  • Yeterli ve dengeli bir beslenme planı ile günlük enerji ve besin ögeleri gereksinimi karşılanmalıdır.
  • Kurubaklagiller bitkisel protein kaynaklarının en önemli grubunu oluşturur. Veganlar için ana yemek olarak kurubaklagil yemeği tüketmek protein gereksiniminin karşılanması açısından önemlidir.
  • Süt-yoğurt yerine soya sütü; peynir, yumurta yerine soyadan yapılmış soya eti, tofu gibi yiyecekler tüketmek protein ihtiyacının karşılanması için iyi bir tercihtir. Bu durumda B12 vitamini ve kalsiyum alımına daha fazla dikkat edilmelidir.
  • Balık, omega 3 yağ asidi bakımından zengin olması nedeniyle sağlıklı beslenmede önemli bir yere sahiptir. Veganlar beslenmelerinde keten tohumu, ceviz, avokado gibi gıdalara yer vererek bu gıdalardaki omega 3 yağ asidinden faydalanabilirler.
  • Soya, badem, hindistan cevizi, pirinç, fındık sütü gibi bitkisel kaynaklı süt tüketimi protein ve kalsiyum ihtiyacının karşılanması açısından önemlidir.
  • Hayvansal gıdalar, demir mineralinin en önemli kaynaklarını oluşturduğundan diyette demir mineralinin yeterli miktarda bulunmasına dikkat edilmelidir. Kurubaklagiller, yeşil yapraklı sebzeler, bezelye, kuru meyveler demirin en önemli bitkisel kaynaklarıdır.
  • Bitkisel kaynaklı protein içeren yiyeceklerin yanında C vitamininden zengin bir yiyecek tüketmek vücutta demir mineralinin yararlılığını arttırır. Örneğin; kurubaklagil yemeklerinin yanında, limonlu yeşil salata tüketmek gibi.
  • Demir emilimini olumsuz etkilememesi için çay, kahve yemekten bir saat önce veya bir saat sonra tüketilmelidir. Gün içinde aşırı miktarda çay, kahve tüketmekten kaçınılmalıdır.
  • Vegan diyetlerinde süt ve süt ürünlerinin tüketilmemesi kemik sağlığının risk altına girmesine neden olabilir. Diyette pekmez, yağlı tohumlar, koyu yeşil yapraklı sebzeler, kuru baklagiller, kuru meyveler, portakal, mandalina, limon, çilek gibi kalsiyum kaynaklarına yer vermek önemlidir.
  • Aynı zamanda kalsiyum mineralinin vücuttaki yararlılığını da arttıran D vitamini gereksiniminin karşılanması için güneş ışığında yürüyüş önerilmektedir.
  • Vücuttaki B12 vitamini, kalsiyum ve demir seviyeleri hekim tarafından belli aralıklarla kontrol edilmelidir.
  • Yeterli sıvı tüketimi sağlanmalıdır.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

KAMPANYALAR


Önceki Kampanya
Sonraki Kampanya

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2017 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..
Longplay Dijital Ajans Hizmetleri